A
Anonymous
Guest
Burning Fight op de AES gespeeld. 
Ik vind hem eigenlijk hartstikke tof, ook al is het een ontzettend foute Final Fight rip off. Die typische begin jaren 90 sfeer zit er in; gastjes met spijkerbroekjes en tanktops, foute kapsels en zonnebrillen. Een smakeloze hulk hogan rip off komt ook nog ff via scalingeffects in beeld om jou een pak rammel te geven, maar niet voordat hij een fonteintje sloopt.
Soms als je een flying kick op een motorrijder doet, dan dodged hij je kick door te bukken! lol!
Dankzij gelimiteerde continues blijft de game goed en verslavend, ik kwam eerst bij level 2, nu haal ik de boss van level 3 al bijna. Nu realiseer ik me weer waarom zoveel arcade to home translation zo snel verveelden; door die eeuwige continues dus. En realiseer ik me waarom ik nooit een AES memorycard heb gekocht.
Ik vind hem eigenlijk hartstikke tof, ook al is het een ontzettend foute Final Fight rip off. Die typische begin jaren 90 sfeer zit er in; gastjes met spijkerbroekjes en tanktops, foute kapsels en zonnebrillen. Een smakeloze hulk hogan rip off komt ook nog ff via scalingeffects in beeld om jou een pak rammel te geven, maar niet voordat hij een fonteintje sloopt.
Soms als je een flying kick op een motorrijder doet, dan dodged hij je kick door te bukken! lol!
Dankzij gelimiteerde continues blijft de game goed en verslavend, ik kwam eerst bij level 2, nu haal ik de boss van level 3 al bijna. Nu realiseer ik me weer waarom zoveel arcade to home translation zo snel verveelden; door die eeuwige continues dus. En realiseer ik me waarom ik nooit een AES memorycard heb gekocht.