What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Killer Instinct 1 en 2 arcade (jamma)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Graag zie ik beide deze games in m'n collectie en ben dan ook driftig opzoek.Wat zijn eigelijk een beetje redelijke prijzen voor deze games, weet namelijk dat ze niet echt vaak aangeboden worden en de prijzen nogal uiteenlopend zijn.Zelf heb ik redlijk wat over voor deze games omdat ze naar mijn idee gewoon perfect zijn, maar ga er bijvoorbeeld geen 300 euro voor betalen als ze gemiddeld voor 150 euro weggaan.(voorbeeld)
Sommige hebben ook geen hard drive of zijn vervangen door een flash card.(nooit meer hoeven te vervangen)
Tuurlijk moet je zelf kijken wat je voor deze games overhebt, maar het moeten ook een beetje redelijke prijzen zijn.Heb soms namelijk het idee dat je nogal flink word uitgemolken voor deze games kwa prijs.

Dus als iemand nuttige tips heeft waar ik eventueel op moet letten of een redlijke indicatie heeft kwa prijs dan hoor ik het graag 😉
 
Ik zou op marktplaats vragen. Ze worden wel 'ns aangeboden. Blijkbaar weet je al zeker dat je deze game(s) wilt hebben dus ik zal niet tegen je zeggen dat je het wel zeker moet weten. Je wilt dus liever deze games dan bijvoorbeeld 3rd strike? hmmmmm, interessant 8)
 
d":1a8xys2d said:
Ik zou op marktplaats vragen. Ze worden wel 'ns aangeboden. Blijkbaar weet je al zeker dat je deze game(s) wilt hebben dus ik zal niet tegen je zeggen dat je het wel zeker moet weten. Je wilt dus liever deze games dan bijvoorbeeld 3rd strike? hmmmmm, interessant 8)

Al gepost daar 😉
En 3rd strike heb ik al op m'n Dreamcast, en naar mijn idee wel redelijk arcade perfect.Dit kun je niet zeggen van Killer Instinct.
 
almighty":1lwqhpvq said:
d":1lwqhpvq said:
Ik zou op marktplaats vragen. Ze worden wel 'ns aangeboden. Blijkbaar weet je al zeker dat je deze game(s) wilt hebben dus ik zal niet tegen je zeggen dat je het wel zeker moet weten. Je wilt dus liever deze games dan bijvoorbeeld 3rd strike? hmmmmm, interessant 8)

Al gepost daar 😉
En 3rd strike heb ik al op m'n Dreamcast, en naar mijn idee wel redelijk arcade perfect.Dit kun je niet zeggen van Killer Instinct.
Tja, daar heb je wel een puntje. Er zijn genoeg goede fighting games die nooit geport zijn. Martial Masters voor PGS bijvoorbeeld. Ik weet niet of hij goed is, maar ik lees goede dingen.
Volgens mij is er een Killer Instinct Gold voor de N64
http://www.gamefaqs.com/console/n64/review/197715.html
Wat ik deboel is dat ik die fascinatie met KI niet snap. Meerdere mensen hebben dat. Ik vind het niks, hehe.
 
Killer instinct in de arcade heb ik ook altijd super gevonden, de game is uitzonderlijk in zijn genre. Tegelijkertijd is het een soort van 'hate it or love it'. Prijzen zijn tussen de 150 en 200 euro en wat ik gelezen heb wordt het zeker aanbevolen om die harddrive te vervangen omdat je daar veel problemen mee kan hebben en zodoende herhaaldelijk zult moeten vervangen. KI wordt meestal aangeboden in een dedicated cab, voor losse PCB's moet je goed zoeken.
 
ruderudie":3oxeaan6 said:
Killer instinct in de arcade heb ik ook altijd super gevonden, de game is uitzonderlijk in zijn genre. Tegelijkertijd is het een soort van 'hate it or love it'. Prijzen zijn tussen de 150 en 200 euro en wat ik gelezen heb wordt het zeker aanbevolen om die harddrive te vervangen omdat je daar veel problemen mee kan hebben en zodoende herhaaldelijk zult moeten vervangen. KI wordt meestal aangeboden in een dedicated cab, voor losse PCB's moet je goed zoeken.

Een memory card drive lost dat probleem gelukkig op 😉
Denk dat ik wel alleen voor 1 ga want alleen die uitspraken als je een combo doet zijn al geweldig!
 
Bedankt dat je aan me gedacht heb d, maar een leren jasje is niet echt bepaald wat voor mij :lol:
 
damn die shizzle ziet er echt fuxed uit :/ mischien iets voor cosplay lol

die pin is wel cool
 
dacht vandaag even lekker KI te spelen krijg ik %^&* weer een blauw scherm :evil: :evil:
oldepromscreenfj0.jpg

Meteen de rukker gemaild waarom ik dit nu weer heb want dit mag namelijk geeneens meer voorkomen met een flashdrive.
Hopelijk stuurt hij een nieuwe...

Het is dat die game zo goed is anders lag hij nu over de knie!
 
Back
Top