A
Anonymous
Guest
Graag zie ik beide deze games in m'n collectie en ben dan ook driftig opzoek.Wat zijn eigelijk een beetje redelijke prijzen voor deze games, weet namelijk dat ze niet echt vaak aangeboden worden en de prijzen nogal uiteenlopend zijn.Zelf heb ik redlijk wat over voor deze games omdat ze naar mijn idee gewoon perfect zijn, maar ga er bijvoorbeeld geen 300 euro voor betalen als ze gemiddeld voor 150 euro weggaan.(voorbeeld)
Sommige hebben ook geen hard drive of zijn vervangen door een flash card.(nooit meer hoeven te vervangen)
Tuurlijk moet je zelf kijken wat je voor deze games overhebt, maar het moeten ook een beetje redelijke prijzen zijn.Heb soms namelijk het idee dat je nogal flink word uitgemolken voor deze games kwa prijs.
Dus als iemand nuttige tips heeft waar ik eventueel op moet letten of een redlijke indicatie heeft kwa prijs dan hoor ik het graag
Sommige hebben ook geen hard drive of zijn vervangen door een flash card.(nooit meer hoeven te vervangen)
Tuurlijk moet je zelf kijken wat je voor deze games overhebt, maar het moeten ook een beetje redelijke prijzen zijn.Heb soms namelijk het idee dat je nogal flink word uitgemolken voor deze games kwa prijs.
Dus als iemand nuttige tips heeft waar ik eventueel op moet letten of een redlijke indicatie heeft kwa prijs dan hoor ik het graag