Sphere
1CC Aspirant
Onze oudste zoon van 6 speel elke dag (mits hij zich gedraagt) maximaal een uurtje voor het eten. De weekenden is soms een uitzondering omdat hij dan ook wel eens 's ochtends een uurtje mag. Hij speelt van alles, tablet, NDS, Wii, Arcade hij mag zelf kiezen maar wij kiezen de spellen. Dus geen vechten en geen mensen of dieren schieten. Minecraft is hij helemaal weg van en ook Mario maar ook Just Dance bijvoorbeeld.
Ik vind het belangrijk dat ze zichzelf even kwijt kunnen raken in een spelletje en het leert ze ook omgaan met stress en teleurstelling maar wel met mate, het moet leuk blijven, zijn immers spelletjes. Daarnaast willen wij ook geen kinderen die de hele dag achter zo'n ding hangen en niets anders meer doen. Maar ik denk dat wij met deze regeling zo aan ieders behoefte voldoen.
Ik vind het belangrijk dat ze zichzelf even kwijt kunnen raken in een spelletje en het leert ze ook omgaan met stress en teleurstelling maar wel met mate, het moet leuk blijven, zijn immers spelletjes. Daarnaast willen wij ook geen kinderen die de hele dag achter zo'n ding hangen en niets anders meer doen. Maar ik denk dat wij met deze regeling zo aan ieders behoefte voldoen.