What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ken's gameroom revisited

Werkelijk ontroerend mooi om te zien al dat spul. I wou dat mijn mancave er een stuk aantrekkelijker uitzag...het is de enige kamer in het huis die nog niet opgeknapt is.

:shock: Holy shit wat een boel gave spullen, van retro naar arcade naar console.
Ik denk dat mijn volgende vakantie naar ken's gameroom is

En ik heb zo'n vermoeden dat daar wel meer gegadigden voor zijn :D
Echt kerel mooi om te zien dat je met liefde met je spullen omgaat

Leuke anekdote, toen mijn vriendin en ik gingen samenwonen, hebben we een hamster gekocht, en die toen ook maar Billy genoemd hahaha :)

Verder erg netjes hoor! Moet ik hier niet proberen, dochter sloopt het allemaal zo :)

Lijken mij Billy kasten van de ikea.
Die had ik om mijn Spawn collectie in te zetten toendertijd.

Klopt, heb de hoeken dan ook moeten omvouwen van de posters om ze in deze standaard IKEA lijsten te krijgen. Zonde van de poster, maar een custom lijst is niet te betalen nog steeds.

Ja dat klopt, maar ik ben nog niet zover dat ik ze wil bijknippen of omvouwen...vooral dat oude spul van '92-'94.

Beter omvouwen en ophangen dan maar opgerold in een koker laten. Nooit spijt van gehad, het is niet anders.

Niet normaal hoe vet jou collecttie is. Die street fighter statues en cabs zijn erg nice. Ook wel cool om te zien dat je een parappa the rapper poppetje hebt staan xD en respect voor die hanzo figure!

Back