Nee man, heb alle arcade hard- & software de deur uit gedaan, op de Egret draait een Hyperspin set up.DLX":2hvqmgiz said:No more CPS2?
Ken":2rkru2jd said:Beter omvouwen en ophangen dan maar opgerold in een koker laten. Nooit spijt van gehad, het is niet anders.
ehh.. I don't wanna know.. :mrgreen:Psykick":r9xjczvb said:Waar is mijn "like" knop?