What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ken's gameroom revisited

Ken

High Score Hunter
M'n collega heeft een paar foto's gemaakt van de gameroom zoals deze er nu bijstaat. Ik dacht laat ik eens een nieuwe topic maken met deze pics, die er een stuk beter uitzien dan de oude met m'n amateur fotografie skills.

ken8.jpg
ken9.jpg
ken1.jpg
ken3.jpg
ken2.jpg

Wel erg gaaf Ken! Is je collega een makelaar of zo met z'n groothoek lens? 😉

Dat is echt een mooie gameroom,ik geloof dat ik sommige van jullie maar beter niet kan uitnodigen.Krijgen een heartattack van de puinhoop.
Wel strak om te zien en zoals het hoort natuurlijk.Respect man.
Vraagje: Waar komen die vitrinekastjes toch vandaan die ik vaker zie?Die zijn echt perfect om games op te slaan.

Ziet er inderdaad indrukwekkend uit man. En je hebt genoeg ruimte zodat je er ook nog fatsoenlijk kunt rondlopen. Of komt dat door de groothoeklens? :D

Super slick man! Ik zal ook es mijn collectie posten dit weekend, ook al heb ik 't idee dat het magertjes afsteekt bij de rest :)

:D :D :D

Kleine update. De twee Egrets staan weer naast elkaar, waardoor ruimte is gekomen voor deze vitrinekast. Altijd al zo'n model willen hebben en deze kwam toevallig onlangs via m'n werk op m'n pad. Een mooi moment om een kleine SNK shrine te maken en die carts uit de kast te halen.

DSC_0949-1.jpg

DSC_0948-1.jpg

Nieuwe room, paar veranderingen in de set up, dus weer tijd voor wat nieuwe pics.

P1020702.jpg

P1020712.jpg

P1020703.jpg

P1020708.jpg

Back