What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

KBM gearriveerd op zijn bestemming...

het leuke hieraan is dat je ook echt keyboard speelt ipv guitar hero waar je knopjes indrukt ipv daadwerkelijk fretten moet pakkken
 
legztec":1suchpp2 said:
het leuke hieraan is dat je ook echt keyboard speelt ipv guitar hero waar je knopjes indrukt ipv daadwerkelijk fretten moet pakkken

klopt helemaal, enne het is nog wel wat moeilijker ook :shock:
 
JONGENS!! wie wil er nou deze kast proberen??
want ik heb nou wat gefixt wat erg NODIG was :mrgreen:
ZIE HIER!!!
refurbishedkeyboards.jpg

en dat komt uit dit
PSR19.jpg

Yamaha is Yamaha he ;) het is al bijzonder dat ie compatible was.. de machine speelt nou zo mega lekker 8)

come and try it ;)
 
rklok":16wrd3lu said:
Ik heb hem stiekum al eens geprobeerd :):)

hehe, i know, maar nog niet met deze heerlijk spelende "nieuwe" toetsen :)
mischien komt dat ooit wel een keer..
 
nieuwe movies van mijn skills :)

Keyboardmania 2nd Mix - Memories

Keyboardmania 2nd Mix - AKUMAJO DRACULA MEDLEY

Keyboardmania 2nd Mix - Beyond the Ocean

Keyboardmania 2nd mix - Burning


enjoy 8)
 
almighty":2kwi40v8 said:
Keyboardmania 2nd Mix - AKUMAJO DRACULA MEDLEY
Geweldig!!!

Alleen de soundtrack is al uber, gewoon kippenvel 8)

Ook mooi gespeeld 😉

hehe, ik wist het.. de echte game freaks onder ons kennen VAMPIRE KILLER wel goed :D
wil NIEMAND dit spel proberen.. En dan dit nummer op LIGHT spelen? Btw de machine is bijna helemaal gefixt, lampen zijn al in amsterdam.. En ze komen ook natuurlijk uit japan.
 
Ik wil m best eens proberen maar wel als ik in de buurt ben (schoonfamilie in bunnik), en na de zomer :) Zit midden in verhuizing/verbouwing, de boel moet eerst op orde zodat ik mn eigen cab kan ophalen bij hassan!
 
ne0":1u3n0kzv said:
Ik wil m best eens proberen maar wel als ik in de buurt ben (schoonfamilie in bunnik), en na de zomer :) Zit midden in verhuizing/verbouwing, de boel moet eerst op orde zodat ik mn eigen cab kan ophalen bij hassan!

sure, laat het maar weten wanneer je wil komen :)
suc6 met de verhuizing ;)
 
Back
Top