What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

KBM gearriveerd op zijn bestemming...

rklok

Shmup Veteran
De keyboardmania is op zijn bestemming gearriveerd, veel plezier Johan... !! :)


kbm.jpg
 
dank je wel!!! ;)
ik heb er al een avond plezier van gehad..
het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat.. ik ben er ZEEEER blij mee..

EDIT: ja dat ook.. its HUGE!!.. maar mooi ;) als alles gefixt is dan maak ik een foto van alles :)
 
Inderdaad bizar zeg, dat ding ziet er vet cool uit, en enorm groot. Daar zal je ongetwijfeld veel plezier mee hebben. :D
 
Omg dat ding is huge!
Meteen ff op youtube gekeken maar het ziet er wel leuk uit om te doen.
 
legztec":fi6j33pe said:
...Meteen ff op youtube gekeken maar het ziet er wel leuk uit om te doen.

Inderdaad, maar ik denk wel dat het mij snel zou gaan vervelen. Ben benieuwd naar de hardware, en dit zit e ronder andere in: http://www.system16.com/hardware.php?id=828

Ik zie twee CD Rom spelers, eentje voor de programs en eentje voor de audio (songs?). Kun je dan vrij makkelijk songs wisselen, en zijn er ook een beetje hedendaagse, westerse songs voor te krijgen? Kostbaar? En wat is de functie van de Compact Flash kaart?

Echt wel vet, jammer dat die niet meer bij Ronnie staat, dan had ik mijn muziektalent eens kunnen laten zien :D :D Nou ja, ik kan nog niet eens de vlooienmars spelen.

Leuke anekdote: ik moest vroeger op orgelles, omdat mijn moeder dat zo leuk vond :evil: Ik kon daardoor niet op voetballen, want dat was op dezelfde avond! Mijn broertje moest ook, maar hij mocht er na 3 weken al af omdat zijn handjes te klein waren voor de akkoorden. Ik mocht er pas na 3 jaar af.

En iedere week verplicht een stukje instuderen, met mijn moeder naast me op het bankje!! Vreselijk. Ik kon ook geen noten lezen, ik zorgde er tijdens de orgelles voor dat ik altijd als laatste de noten van het bord moest lezen. Ik onthield wat de anderen zeiden, en ik had altijd een 10!

Nu haat ik muziekinstrumenten, vooral orgels. :x Dit is echt een jeugdtrauma, dat ik nog regelmatig richting mijn moeder uit.
 
@Pooyan,

als je wil weten hoe het in elkaar zit.. dan laat ik je dat MET PLEZIER zien ;)
en over die cdrom spelers.. er zijn totaal 3 versies uitgekomen.. that's it..
als er ook westerse songs waren had ik die er wel in gedaan :) just for the fun dan he..

over de compact flash kaart.. die zit er NIET in.. het is FLASH geheugen, een shitload aan sounds worden daarin als het ware in gebrand.. geluiden zoals.. STAGE 1... GET READY!.. enz enz..

en je verhaal over orgelles... tell me about it.. :shock: heb piano les gehad.. ik KON spelen, maar nu niet zo super goed meer, ik kan beter spelen via de KEYBOARDMANIA stijl, haha... en ja ik HAAT ook muziek instrumenten waar maar 1 soort sound inzit :x dus heb ik wel een normaal keyboard.. en pingel daar nog weleens op :) en ja, ik moest ook van m'n ouders ook piano spelen.. enne tsja, ik vond het soms heel irritant.. maar ook wel leuk.. ;)
 
Erg gaaf Dexx, en je beter zeker goed in deze games 8)
Leuke filmpjes man, veel plezier ermee.
 
thanks again.. over ERG GOED gesproken, dit is op LIGHT mode, er is nog een REAL mode, dan gebruik je alle toetsen.. en ook nog doubles, dan kan je 2 keyboards gebruiken..

en Ratson, dat je er niks van bakt maakt niks uit, ik heb nog movie van 5 jaar geleden toen ik voor het EERST dat spel ging spelen.... :shock:
 
Wat lijkt me dat moeilijk zeg! Die animaties zijn best wel leip eigenlijk. :lol:
 
Animaties zijn inderdaad wacky, zijn wel mooi aangepast bij het "stuk" dat je speelt, en errrrg Japans!!! Jammer dat je er zelf geen tunes bij kunt zetten trouwens, maar met alle licht en geluidseffecten is dit toch wel een lachen apparaat als je er van houdt. Enjoy!
 
Vind het wel vet dat je het ook al echt lang speelt en het ook echt goed kan en leuk vindt zo te zien, en dus niet als gimmick gekocht hebt. Respect! Wel jammer voor ons dat ie niet in apeldoorn staat morgen ;)
 
Back
Top