What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Je zeldzaamste game?

Kwam er achter dat ik nog steeds een complete Speurtocht der Ringen heb van de Videopac G7000.
 
Sp33dFr34k":am5jyvab said:
Tegenwoordig best zeldzaam, Kirby's Dream Land 3. Compleet en in minte staat :)

16h9j43.jpg


mint? ik zie daar toch echt een scheurtje in de inner box. :twisted:

Just kidding, heel mooi exemplaar!
 
Mijn zeldzaamste game (voor mijn collectie dan) is de Limited Edition van RE: Code Veronica voor de Dreamcast. Foto zal ik later even plaatsen. De prijs, 6 euro ergens in Akiba
 
mijn zeldzaamste game is volgens mij een Euro Mortal Kombat Kollector's Edition PS3 sealed. Op ebay staat er eentje voor 200 USD.

81is2orgfqlaa1500.jpg
 
Da Dude":11fu7r7c said:
Die heb ik ook nog liggen, alleen zonder de doos. Wereld spel, Ik speel het nog steeds via scumvm op me GP2X. DotT on the go.

Ik heb deze voor de PC nog liggen erg oud, maar me eerste PC shooter en 2e orginele game op me PC (TFX was de eerste):
inferno.jpg


Of die zeldzaam is. weet ik niet, maar ik heb die doos al jaren liggen

Ik ken het spel niet maar heb er een filmpje van gezien en het ziet er wel mega cool uit! en als bonus is de soundtrack ook nog vet :D (beetje late reactie waarschijnlijk LOL)
 
Mijn zeldzaamste game moet eoa 3do game zijn waarvan ik er nog een paar in de schuur heb liggen. Dat zijn wel zulke onwijze kutgames op een geflopte console dat ik me niet voor kan stellen dat er nog veel mensen zijn die die zooi (willen) hebben.
 
LOL dat komt omdat het van EA is hahaha.
de spelen die ik van hun heb gespeeld zogen gewoon. :)
 
Dan speel je ze toch lekker niet ;) Ik vermaak me uitstekend met Skate, Mirrors Edge, Battlefield en Mass Effect om er maar een paar te noemen... EA heeft overigens net zoveel met 3do te maken als met megadrive of pc..
 
EA maakt een aantal goede dingen maar maakt ook een hoop afgeraffelde troep.
Ze hebben zelfs toegegeven dat de NFS serie halfbakken was afgemaakt.
GypsyQueen is de dame die ik altijd bij me heb in het NGC, dus als je de discussie persoonlijk wil aangaan. Bij deze :mrgreen:
 
Ik verwacht niet regelmatig in het NGC te komen dus dat zal niet lukken ;)
 
Back
Top