What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Je zeldzaamste game?

DNL

1CC Aspirant
EDIT: helemaal mn poster collectie vergeten lol. De meeste snk posters die ik heb zul je nooit buiten japan zien en komen maar enkele keren per jaar tevoorschijn of zelfs geen enkele keer in bijna 3 jaar. Van de ene kant fantastisch als je er een kunt bemachtigen, van de andere kant aardig veel zoekwerk!!

Wat is de zeldzaamste game die je bezit? Dit hoeven uiteraard niet de duurste te zijn, ik heb neogeo games die meer waard zijn, maar niet zo zeldzaam.

Heb op het moment nog 2 gesealde games: Contra 3 SNES en Terranigma SNES.

Na wat zoekwerk heeft Contra 3 een waarde van zo'n 350 dollar en Terranigma zit rond de 1200-1400 dollar. Dit is ook de meest waardevolle game in mijn collectie op het moment.
 
Ik denk m'n Ketsui kit en Sol Badguy statue, de rest kun je ieder moment van de dag op internet ergens kopen.
 
Wonderswan Tetris. Zo onbekend dat ie geeneens een marktwaarde heeft. priceless.
En ik heb Side By Side Special 2000 voor de playstation, maar die is op Yahoo nog wel te vinden wellicht.
 
Final Fight revenge sealed zie je geloof ik ook niet zo vaak. En dan heb ik nog een USA Mark of the Wolves AES. Sengoku 2 EURO schijnt ook rare te zijn.
 
zou het niet weten, duurste game di ik heb is wel Last Blade 2 voor aes, niet bepaald zeldzaam. SamSpirits OST box met watten staafje, maar die heeft ken ook. Ik heb ook een Street Fighter 2 spaarpot met geluidjes, zie je niet vaak :P
 
Terranigma voor de SNES is in mijn ogen niet zoveel waard.

2 jaar geleden op marktplaats een gesealde PAL versie van Terranigma voor 60 euro gekocht.

De Japanse SNES versie van Contra 3 heb ik pas geleden nog in perfecte staat voor 15 euro gekocht. Heb nog een gesealde Amerikaanse SNES versie van Contra 3 maar die zal niet zoveel waard meer zijn.

Had vroeger een Japanse Mega Drive versie van Tetris gehad. Schijnbaar is het nu behoorlijk zeldzaam geworden zijn 10 van gemaakt. Ik kon nog goed herinnerenen dat mijn vrienden ze ook hadden. Ik moest pas geleden erom lachen want ik had toen de tijd 12 gulden ervoor betaald.

De Amerikaanse gesealde Chrono Trigger voor de SNES was een tijd geleden op Ebay voor ongeveer 1200 dollar verkocht. Sommige populaire spellen schieten als paddenstoelen omhoog en later zijn ze haast niets meer waard.

Het is wat een gek ervoor bied en het is altijd leuk om te zien dat er domme mensen op de wereld zijn.

Wat is nu echt zeldzaam vraag ik me soms af.

Heb 5 maanden geleden op marktplaats een gesealde Japanse Dreamcast versie van Ikaruga voor 20 euro gekocht. :lol:

De duurste spel wat ik heb gekocht is de Japanse AES versie van Pulstar voor 565 euro in perfecte staat. Heb nooit begrepen dat Metal Slug zo duur is en vind X en 3 veel beter en die zijn maar 250 euro hooguit waard in mijn ogen.

En ik heb niet zo lang geleden van mijn baas 14 gesealde AMIGA spellen gekocht voor 50 euro.

Cruise for a Corpse, Defender of the Crown, Elvira II - The Jaws of Cerberus, Eye of the Beholder II - The Legend of Darkmoon, Secret of Monkey Island, The, Monkey Island 2 - LeChuck's Revenge, Parasol Stars, Pool of Darkness, Pool of Radiance, Speedball 2 - Brutal Deluxe, Turrican II - The Final Fight, Ultima V - Warriors of Destiny, Waxworks, Zak McKracken and the Alien Mindbenders

Vond het de beste deal die ik ooit heb gedaan. Laat ze allemaal geseald liggen en kijken of ze later nog wat waard zijn. Het zijn allemaal de originele versie en niet zo rare kixx versie of iets dergelijks.
 
contra force voor de amerikaanse nes sealed

http://home.kabelfoon.nl/~japancol/contraforce/

haunted castle orginele konami pcb eu versie?

wat msx software in zeer complete staat sd snatcher,snatcher,spacemanbow,metal gear 2

en wat games niet duur zijn maar weinig voorkomen .zoals turtles 3 en akumajo densetsu voor de gameboy nieuw .En een konami pico nieuw
 
Grimlock":2vpoeop8 said:
Terranigma voor de SNES is in mijn ogen niet zoveel waard.

2 jaar geleden op marktplaats een gesealde PAL versie van Terranigma voor 60 euro gekocht.

De Japanse SNES versie van Contra 3 heb ik pas geleden nog in perfecte staat voor 15 euro gekocht. Heb nog een gesealde Amerikaanse SNES versie van Contra 3 maar die zal niet zoveel waard meer zijn.

Had vroeger een Japanse Mega Drive versie van Tetris gehad. Schijnbaar is het nu behoorlijk zeldzaam geworden zijn 10 van gemaakt. Ik kon nog goed herinnerenen dat mijn vrienden ze ook hadden. Ik moest pas geleden erom lachen want ik had toen de tijd 12 gulden ervoor betaald.

De Amerikaanse gesealde Chrono Trigger voor de SNES was een tijd geleden op Ebay voor ongeveer 1200 dollar verkocht. Sommige populaire spellen schieten als paddenstoelen omhoog en later zijn ze haast niets meer waard.

Het is wat een gek ervoor bied en het is altijd leuk om te zien dat er domme mensen op de wereld zijn.

Wat is nu echt zeldzaam vraag ik me soms af.

Heb 5 maanden geleden op marktplaats een gesealde Japanse Dreamcast versie van Ikaruga voor 20 euro gekocht. :lol:

De duurste spel wat ik heb gekocht is de Japanse AES versie van Pulstar voor 565 euro in perfecte staat. Heb nooit begrepen dat Metal Slug zo duur is en vind X en 3 veel beter en die zijn maar 250 euro hooguit waard in mijn ogen.

En ik heb niet zo lang geleden van mijn baas 14 gesealde AMIGA spellen gekocht voor 50 euro.

Cruise for a Corpse, Defender of the Crown, Elvira II - The Jaws of Cerberus, Eye of the Beholder II - The Legend of Darkmoon, Secret of Monkey Island, The, Monkey Island 2 - LeChuck's Revenge, Parasol Stars, Pool of Darkness, Pool of Radiance, Speedball 2 - Brutal Deluxe, Turrican II - The Final Fight, Ultima V - Warriors of Destiny, Waxworks, Zak McKracken and the Alien Mindbenders

Vond het de beste deal die ik ooit heb gedaan. Laat ze allemaal geseald liggen en kijken of ze later nog wat waard zijn. Het zijn allemaal de originele versie en niet zo rare kixx versie of iets dergelijks.

wow heb jij ff veel teveel voor pulstar betaald, jezus. Pulstar is in mijn ogen zeer zeker niet zoveel waard 😉
 
Grimlock":35p78xez said:
Terranigma voor de SNES is in mijn ogen niet zoveel waard.

2 jaar geleden op marktplaats een gesealde PAL versie van Terranigma voor 60 euro gekocht.

De Japanse SNES versie van Contra 3 heb ik pas geleden nog in perfecte staat voor 15 euro gekocht. Heb nog een gesealde Amerikaanse SNES versie van Contra 3 maar die zal niet zoveel waard meer zijn.

Had vroeger een Japanse Mega Drive versie van Tetris gehad. Schijnbaar is het nu behoorlijk zeldzaam geworden zijn 10 van gemaakt. Ik kon nog goed herinnerenen dat mijn vrienden ze ook hadden. Ik moest pas geleden erom lachen want ik had toen de tijd 12 gulden ervoor betaald.

De Amerikaanse gesealde Chrono Trigger voor de SNES was een tijd geleden op Ebay voor ongeveer 1200 dollar verkocht. Sommige populaire spellen schieten als paddenstoelen omhoog en later zijn ze haast niets meer waard.

Het is wat een gek ervoor bied en het is altijd leuk om te zien dat er domme mensen op de wereld zijn.

Wat is nu echt zeldzaam vraag ik me soms af.

Heb 5 maanden geleden op marktplaats een gesealde Japanse Dreamcast versie van Ikaruga voor 20 euro gekocht. :lol:

De duurste spel wat ik heb gekocht is de Japanse AES versie van Pulstar voor 565 euro in perfecte staat. Heb nooit begrepen dat Metal Slug zo duur is en vind X en 3 veel beter en die zijn maar 250 euro hooguit waard in mijn ogen.

En ik heb niet zo lang geleden van mijn baas 14 gesealde AMIGA spellen gekocht voor 50 euro.

Cruise for a Corpse, Defender of the Crown, Elvira II - The Jaws of Cerberus, Eye of the Beholder II - The Legend of Darkmoon, Secret of Monkey Island, The, Monkey Island 2 - LeChuck's Revenge, Parasol Stars, Pool of Darkness, Pool of Radiance, Speedball 2 - Brutal Deluxe, Turrican II - The Final Fight, Ultima V - Warriors of Destiny, Waxworks, Zak McKracken and the Alien Mindbenders

Vond het de beste deal die ik ooit heb gedaan. Laat ze allemaal geseald liggen en kijken of ze later nog wat waard zijn. Het zijn allemaal de originele versie en niet zo rare kixx versie of iets dergelijks.

Trouwens, die gesealde terranigma van je zal wel duits of spaans zijn. Staan dagelijks op ebay en marktplaats te koop voor een prikkie en anders: PICS!!
 
Echt zeldzame games heb ik niet en maar er zitten zeker wel een paar leuke games tussen.(veel shmups)
Ook de prijzen zijn nog redelijk.(+/- 150 euro p.s.)

Maar wat toch wel mijn fav. games zijn dat blijven zeker KI en KI2 pcb.(origineel), maar deze games komen nog wel eens op ebay te staan.
 
Contra 3 USA is in ieder geval niet veel waard, die heb ik boxed (shrinkwrapped) voor zo'n 3 tientjes gehad. Contra Spirits versie weet ik niet, volgens mij gaat ie ook ongeveer voor die prijs. Ik geloof dat die stuff zowiezo behoorlijk ingekakt is, net als veel NeoGeo software. Misschien door VC en al die classic packs. Ze vraag zal wel minder worden.

Zowiezo is het met SNES (En andere boxed stuff) imo altijd moeilijk om te peilen of iets wel echt gesealed is. PSX kun je nog wel zien, aan de strip en de interne plakker. Wat Grimlock zegt klopt ook wel, 'sealed' wordt nogal snel online aangeboden voor zieke bedragen. FFVII ntsc sealed exemplaren voor 400 dollar anyone? Staan loads op ebay, maar of ze gekocht worden... ik bedoel ziek toch?

En wat is Zeldzaam... zeldzaam zijn games die je toch niet dagelijks hoort te vinden op ebay. En dus vallen vaakgenoemde titels als PDS en Radiant al snel weg. Zijn er wel zeldzame games? Mja, Kizuna en Slug non-bootleg NeoGeo allicht, PAL Primal Rage, DarXide en T-Mek 32x... Titels die je eens in de zoveel tijd aangeboden ziet, of helemaal niet.
 
Gaat het over zeldzaam of over duur?
Soms hoeft dit niet hand in hand te gaan.
Voor mij is zeldzaam iets dat nergens te koop is. Niet op ebay en niet op yahoo, dan pas is het zeldzaam in mijn ogen.
Als je een first run PAL sealed SNES barbie hebt die geld waard is omdat veel collectors die zoeken, boeit me niet zo. Sowieso, boeit de sealed staat me niet, OK dan is ie meer waard, maar zegt niets over de zeldzaamheid van de game zelf.
 
d":2ajkq89y said:
Gaat het over zeldzaam of over duur?
Soms hoeft dit niet hand in hand te gaan.
Voor mij is zeldzaam iets dat nergens te koop is. Niet op ebay en niet op yahoo, dan pas is het zeldzaam in mijn ogen.
Als je een first run PAL sealed SNES barbie hebt die geld waard is omdat veel collectors die zoeken, boeit me niet zo. Sowieso, boeit de sealed staat me niet, OK dan is ie meer waard, maar zegt niets over de zeldzaamheid van de game zelf.

voor antwoorden verwijs ik je naar het begin van de topic, zeker nog niet gelezen? Eerst lezen, dan vragen. een gesealed exemplaar is uiteraard vele malen zeldzamer dan een geopende. tezijnertijd zal ik mijn gesealde games ruilen/verkopen tegen een goede prijs.
 
Ja, Sorry, heb niets gesealed. Had het beter moeten lezen. Wil je trouwens die Samurai Shodown poster van mij ruilen voor een arcade poster of flyer?
 
Had wel een paar gesealed games maar die heb ik uit de verpakking gehaald, bedoel ik ben tenslotte een gamer :P
Weet nog heel goed dat ik voor een mooi bedrag Chronno Trigger heb gekocht en deze was echt nieuwstaat(zonder seal), maar heb hem ook gesealed gezien voor dik boven de 1000 dollar :shock:
 
d":gwt2nzqm said:
Ja, Sorry, heb niets gesealed. Had het beter moeten lezen. Wil je trouwens die Samurai Shodown poster van mij ruilen voor een arcade poster of flyer?

??? ik weet niet welke poster je bedoeld...heb geen flyers, zijn me te klein heh.
 
almighty":zn1z2lgw said:
Had wel een paar gesealed games maar die heb ik uit de verpakking gehaald, bedoel ik ben tenslotte een gamer :P
Weet nog heel goed dat ik voor een mooi bedrag Chronno Trigger heb gekocht en deze was echt nieuwstaat(zonder seal), maar heb hem ook gesealed gezien voor dik boven de 1000 dollar :shock:

helemaal mee eens, games zijn om te gamen.
 
Tjah gesealde shit vind ik mad irritant, heb ze liever open om te spelen.

Heb 6 spellen gesealed die ik niet durf open te maken door waarde verlies en tjah ze zijn niet zo zeldzam dus een geopende versie zou ik ook kunnen kopen.

6 met seal:

SNES PAL F-zero <<< volgen mij 15 euro waard.
SNES PAL Arkanoid <<< mischien twee tientjes waard.
SNES PAL Mickey mouse circus << zou niet weten
GBA PAL Metroid Fusion <<< tjah een tientje ?
GBA PAL Sword of Mana <<< nog een tientje ?
en een vestax dj game voor de wonderswan, maar japancollector zei dat die nooit gesealed zijn geweest.
 
Zeldzaamst = Alien vs Predator CPS2 denk ik, al is die al niet echt zeldzaam. Ik probeer zeldzaam zoveel mogelijk te vermijden, want het is in mijn ogen onnodig duur en gesealde games oid sparen vind ik echt de meest zielige obsessie ooit.

Zo vind ik ook al die types bij neo-geo.com die opscheppen over het feit dat ze MS1 of Kizuna encounter origineel hebben in 5 dubbele afschermende verpakking trieste schepsels. Als je 1000 E betaald voor een game die je nooit zult spelen ben je per definitie niet tof, maar de grootste geek ooit.
 
Ik hou wel van gesealed omdat het betekent dat het nieuw is, maar ik maak hem open als ik wil spelen. Ik heb trouwens nog een gesealde Enthusia thuis liggen. :lol: sealig he?
 
Back
Top