EDIT: helemaal mn poster collectie vergeten lol. De meeste snk posters die ik heb zul je nooit buiten japan zien en komen maar enkele keren per jaar tevoorschijn of zelfs geen enkele keer in bijna 3 jaar. Van de ene kant fantastisch als je er een kunt bemachtigen, van de andere kant aardig veel zoekwerk!!
Wat is de zeldzaamste game die je bezit? Dit hoeven uiteraard niet de duurste te zijn, ik heb neogeo games die meer waard zijn, maar niet zo zeldzaam.
Heb op het moment nog 2 gesealde games: Contra 3 SNES en Terranigma SNES.
Na wat zoekwerk heeft Contra 3 een waarde van zo'n 350 dollar en Terranigma zit rond de 1200-1400 dollar. Dit is ook de meest waardevolle game in mijn collectie op het moment.
Wat is de zeldzaamste game die je bezit? Dit hoeven uiteraard niet de duurste te zijn, ik heb neogeo games die meer waard zijn, maar niet zo zeldzaam.
Heb op het moment nog 2 gesealde games: Contra 3 SNES en Terranigma SNES.
Na wat zoekwerk heeft Contra 3 een waarde van zo'n 350 dollar en Terranigma zit rond de 1200-1400 dollar. Dit is ook de meest waardevolle game in mijn collectie op het moment.