Trailblazer
1CC Aspirant
Konami code toch?
Trailblazer":29ir0rvq said:Konami code toch?

ChapDDR":11qfyn24 said:Tenslotte is het geluid van de speaker overduidelijk nog mono. Deze vakantie eens uitzoeken hoe ik stereo-sound werkend krijg.
cthulhu":3e65k3sf said:De Astro City is van nature een mono cab maar kan je wel met wat aanpassingen stereo maken. De meeste JAMMA spellen zijn overigens mono.
Misschien ook een idee om de handleiding te zoeken en te downloaden? Altijd handig om te hebben. Ook is het een goed idee om op een website als Arcade Otaku de Wiki te bekijken, daar staat veel leerzaams in.
ChapDDR":16txvf0h said:Ik heb zelf al even gezocht naar een manual van de Astro City maar die kon ik niet vinden op de AO-wiki. Ze hadden er wel eentje van de NAC maar ik weet niet in welke mate de twee kasten van elkaar verschillen.
Er staat wel een tutorial op de AO-wiki voor stereogeluid. Mijn Neo Geo mobo kan stereo wel aan (er zit ergens een switch voor stereo/mono op)En volgens mij ook de CPS-2 games?
Die twee worden toch mijn main systemen![]()
cthulhu":9mk5sz8r said:Als het goed is verschillen de handleidingen niet echt veel van elkaar, de Astro City heeft over het algemeen een Nanao MS8 monitor, maar sommige hebben een MS9 zoals de New Astro City, verder zijn volgens mij alleen de speakers van de Astro anders dan die van de New Astro. De handleiding voor de New Astro zal dus grotendeels van toepassing zijn op jouw cab.
Alleen de MV-1 en de MV-1F hebben een stereo/ mono switch, jouw MVS is een MV-1...de handleiding is te vinden op de HardMVS website. De CPS-2 A Board heeft aansluitingen voor tulpstekkers voor het geluid, dus makkelijker kan niet.
Sp33dFr34k":al9rqyxy said:Nice hoor, mooie aanwinst! Nu ben ik toch wel benieuwd wat die mooie prijs was?
Hoe ga je die gaten opvullen, ga je dat ook plamuren of vind je het wel prima zo? Lijkt me wel een cool projectje om te doen, je hebt ruimte genoeg zo te zien!
sombetzki":v4aegcx9 said:overlay kun je bij arcade print shop wel krijgen.
https://www.facebook.com/arcadeprintshop
Ziet er heel goed uit op de foto's!
Marcosan30":2wowauv4 said:wel in Amerika, dus ik weet niet of shipping je gaat nekken![]()