Cageman":1tzfr0c4 said:Ik vind die vaatwasser methode echt heel erg fout. Water en de gebruikte metalen op een PCB (voetjes/pootjes) gaat gewoon niet goed samen. Je krijgt gewoon corrosie, hoe je het ook wendt of keert. Ook als je de PCB (snel) droogt.
IPA is m.i. het beste. Heb zelf een fles van 2 liter via printtec.nl
no offense taken ,ouwe dibbes je moet het ook niet doen dat wassen, we hebben het gewoon geprobeerd.Cageman":1ojb874x said:Oh, was ook niet direct op jouw opmerking gericht hoor. Je leest wel vaker over die methode. Als zoiets met een pcb wordt gedaan zou ik zelf nog spoelen met alcohol in plaats van alleen maar drogen.