What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Is iedereen in Retroplanet ongedeerd?

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date

d

Shmup Veteran
http://www.telegraaf.nl/binnenland/28049782/__Schietpartij_in_Zoetermeer__.html

ZOETERMEER - UPDATE 12.26 uur - Bij een schietpartij op de Edisonstraat in Zoetermeer zijn dinsdagmorgen twee doden gevallen. De politie is op zoek naar twee verdachten en komt nog met een signalement.


Arcade pimp had ruzie met gasten die de arcade scene gedist hadden.

Een paar straten verderop is een BMW uitgebrand. Mogelijk is dit de vluchtauto. Ik begin me toch echt zorgen te maken.
 
Goed om te horen dat JIJ nog wel leeft.
’Vermomd met bivakmuts’
cosplay? Veel in het nieuws dezer dagen! #trending
Maareh, waar ging het over dan? Wilde ze SW Trilogy voor 200euro kopen ofzo? Dat had ik ook niet genomen.
 
Wil niet de moraalridder gaan uithangen hier, maar lijkt me niet geheel gepast om zo'n voorval met deze insteek neer te zetten... blijft toch iets serieus waarbij 2 doden zijn gevallen.
 
Een beetje luguber is het wel, maar ja. crimineeltjes. Fuck al die motherfuckers. Zowel de daders als de slachtoffers. Als je ervan uitgaat dat dit onschuldige burgers betreft ben je wel heel naief. Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden die dit zelf ook wel hebben zien aankomen.
Maareh,het is mijn model auto hier op de foto alleen in een andere kleur. Dat is dan toch wel weer heel toevallig!
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2804 ... eer__.html
Ook toevallig dat ik er morgen ben.
 
Back
Top