d
Shmup Veteran
http://www.telegraaf.nl/binnenland/28049782/__Schietpartij_in_Zoetermeer__.html
ZOETERMEER - UPDATE 12.26 uur - Bij een schietpartij op de Edisonstraat in Zoetermeer zijn dinsdagmorgen twee doden gevallen. De politie is op zoek naar twee verdachten en komt nog met een signalement.
Arcade pimp had ruzie met gasten die de arcade scene gedist hadden.
Een paar straten verderop is een BMW uitgebrand. Mogelijk is dit de vluchtauto. Ik begin me toch echt zorgen te maken.
ZOETERMEER - UPDATE 12.26 uur - Bij een schietpartij op de Edisonstraat in Zoetermeer zijn dinsdagmorgen twee doden gevallen. De politie is op zoek naar twee verdachten en komt nog met een signalement.
Arcade pimp had ruzie met gasten die de arcade scene gedist hadden.
Een paar straten verderop is een BMW uitgebrand. Mogelijk is dit de vluchtauto. Ik begin me toch echt zorgen te maken.