Ik heb Initial D altijd al tof gevonden maar sinds ik op Animecon op de ID cab heb gespeeld, ben ik echt verliefd :roll: Wat een toffe game, stukke diepgaander dan meeste arcade games.
Ik heb de laatste week het internet afgezocht om meer te weten te komen over deze game, de geschikte cabs en wat ze kosten. Ik heb al begrepen van Cage en Spectre van AO dat een Naomi Upright met mods volledig speelbaar is m.u.v. net niet max. kunnen remmen en geen FFB.
[fimg=350,270]http://www.ohgizmo.com/wp-content/uploads/2007/07/initial_d_arcade.jpg[/fimg]
Past prima in een studentenkamer
Wat mij echter totaal onduidelijk is, is wat hier de prijs is van een ID (Sega Naomi 2, ID 1/2/3) sitdown cabinet? Ik heb verkochte cabs in Murica gezien voor 400~550$, eentje voor 800 pond op AO en een aantal (oude posts) van 1500+ van handelaren en bedrijven. Je suis confused :?
Btw, ik bedoel deze cab:
Ik heb de laatste week het internet afgezocht om meer te weten te komen over deze game, de geschikte cabs en wat ze kosten. Ik heb al begrepen van Cage en Spectre van AO dat een Naomi Upright met mods volledig speelbaar is m.u.v. net niet max. kunnen remmen en geen FFB.
[fimg=350,270]http://www.ohgizmo.com/wp-content/uploads/2007/07/initial_d_arcade.jpg[/fimg]
Past prima in een studentenkamer
Wat mij echter totaal onduidelijk is, is wat hier de prijs is van een ID (Sega Naomi 2, ID 1/2/3) sitdown cabinet? Ik heb verkochte cabs in Murica gezien voor 400~550$, eentje voor 800 pond op AO en een aantal (oude posts) van 1500+ van handelaren en bedrijven. Je suis confused :?
Btw, ik bedoel deze cab:
