What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Holy shit holy grails

MOest gelijk weer denken aan de wipeout Experience die ik gespeeld heb op de ECTS in Londen jaren geleden!
Was een closed cab met 3 schermen als ramen, en het spel Wipeout XL, compleet met hydraulics etc, dat was ZO gaaf.
Maar suf gegoogled kan geen images vinden :( Is trouwens ook nooit gemarket, was puur als gimmick gemaakt voor de beurs, zal waarschijnlijk niet meer bestaan denk ik zo -_-
 
cocobolo":1arq9uic said:
Die R-360 heeft een tijdje in Utrecht gestaan, bij Fortuna. Nooit ingezeten, wel een keer staan kijken uiteraard :)
Fortuna was in de jaren 80 een arcadehal, daarna voor de helt arcade games en in de andere helft alleen fruitautomaten en nog weer later hadden ze helaas alleen nog fruitautomaten :-(


true tue, en volgens de wet in NL mochten gokkasten en arcade niet meer samen in 1 gebouw.... dus koos met voor de gokkasten die meer geld opbrachten....
 
Er is maar 1 holy grail "voor mij dan"

946ac8088e8159c54e05a3892b44b353.jpg

Die r-360 heb ik ook nog gespeeld in homerson twee gulden vijftig koste me dat per rit. Dat was veel geld.

Andere holy grail voor mij


Gelukkig een keer mogen spelen in Japan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ja mijn Namco POD komt steeds een stapje dichter bij als project. Ik heb ondertussen nieuwe flightcontrols binnen en een softwarepakket gekocht voor de curve-correction. Ik heb al eens Afterburner 2 erop gedraaid en m'n dochter heeft al eens Piet Piraat erin gekeken :)))
 
Jinxz":25zo02ia said:
Ja mijn Namco POD komt steeds een stapje dichter bij als project. Ik heb ondertussen nieuwe flightcontrols binnen en een softwarepakket gekocht voor de curve-correction. Ik heb al eens Afterburner 2 erop gedraaid en m'n dochter heeft al eens Piet Piraat erin gekeken :)))
Gruwelijk vet!
 
Psssssssst :shhh: :shhh: in het geheim gefilmt (met een aardappel) :D


De voorzichtige voortgang van de POD cab.
Er zit ondertussen in:
- XboxOne S
- Forza Horizon 3 en Forza motorsport 7 (demo)
- Sega dash
- Thrustmaster T500RS met full Force Feedback
- Ferrari stuurtje met pedals
- DTS versterker die 5.1 aanstuurt
- De .1 is de bass shaker in de stoel
 
Haha, nee hij is alleen speelbaar in mijn toko. Niet echt een museum waardig object, al is het bruut is hell.
 
Machello":3cm6ne6d said:
Stoer om zoiets thuis te hebben staan [emoji1]

"Mijn Toko" is niet thuis :D
Ik zal er binnenkort een topic aan wijden maar hier alvast een aantal foto's:

IMG_1433.jpg

IMG_1434.jpg

IMG_1437.jpg

IMG_1444.jpg

IMG_1448.jpg

IMG_1472.jpg

IMG_1473.jpg

IMG_1475.jpg

IMG_1478.jpg

IMG_1479.jpg

IMG_1480.jpg

IMG_1481.jpg

IMG_1483.jpg
 
Back
Top