d
Shmup Veteran
Misschien heb ik een nieuwe holy grail, maybe
https://twitter.com/OutRunner_/status/8 ... 8635491329
https://twitter.com/OutRunner_/status/8 ... 8635491329
Dat zou wel heel vet zijn. Kost ook wel wat om te verschepen :mrgreen:d":1su9uox6 said:Misschien heb ik een nieuwe holy grail, maybe
https://twitter.com/OutRunner_/status/8 ... 8635491329
cocobolo":1arq9uic said:Die R-360 heeft een tijdje in Utrecht gestaan, bij Fortuna. Nooit ingezeten, wel een keer staan kijken uiteraard
Fortuna was in de jaren 80 een arcadehal, daarna voor de helt arcade games en in de andere helft alleen fruitautomaten en nog weer later hadden ze helaas alleen nog fruitautomaten :-(
Gruwelijk vet!Jinxz":25zo02ia said:Ja mijn Namco POD komt steeds een stapje dichter bij als project. Ik heb ondertussen nieuwe flightcontrols binnen en een softwarepakket gekocht voor de curve-correction. Ik heb al eens Afterburner 2 erop gedraaid en m'n dochter heeft al eens Piet Piraat erin gekeken))