What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hoe ziet jouw TATE setup eruit?

waiwainl

Administrator
Staff member
Ik zal beginnen met mijzelf; sinds vandaag is mijn TATE setup ready to go!
Daar mijn cab een hori scherm heeft en ik toch graag vertical CAVE's wil spelen (en een 2de cab er even niet in zit) de volgende setup:

MAKStrikePioneerMushiFutari_zpsd5ee0a2f.jpg

Bestaande uit:

  • - Pioneer PDP-V402 (40" 4:3 Plasma)
    - Dreamcast met GDEMU + VGAbox + Sega arcade stick
    - Xbox360 RGH met FBANEXT v31 + Hori EX-SE arcade stick
    - MAK Strike super gun + Hori Real Arcade Pro 2 arcade stick
    - MayFlash VGA switch
    - Harman Kardon HK6550 versterker
    - B&O boxen (uit 1987 8) )

De PCB op de foto is Mushihimesama Futari v1.5

Hoe ziet jullie TATE setup(s) eruit?? (cab/console/supergun/...)
 

-pioneer plasma
-xbox 360
-Arcade stick van jinxz
-sweex speakers +sub
-slg
set up 2

iiyama rotate screen wide 24 inch
xbox 360
arcade stick jinxz
 
10432022_1459718127650066_397134959_n.jpg

Sega Naomi Universal
Xbox 360
Xbox
Dreamcast VGA
SLG3000

10661218_889703741058614_1069323794_n.jpg

Sega New Hasan City
Xbox 360
Xbox
SLG3000
 
New%2BAstro%2BCity.jpg

Sega New Astro City Arcadehal Edition (lees afgeragd, verkleurd met sigaretbrandplekken etc.). Compleet het tegenovergestelde van de Sega New Hasan City dus.
 
cthulhu":1y92sctc said:
New%2BAstro%2BCity.jpg

Sega New Astro City Arcadehal Edition (lees afgeragd, verkleurd met sigaretbrandplekken etc.). Compleet het tegenovergestelde van de Sega New Hasan City dus.

We kunnen gerust xtje van cab ruilen hoor. Mijn Astro is in betere staat. Laat je de pcb er dan wel in? :mrgreen:
 
sombetzki":g032q7uj said:
We kunnen gerust xtje van cab ruilen hoor. Mijn Astro is in betere staat. Laat je de pcb er dan wel in? :mrgreen:

Best Cave game Evah? Never! Nee, die gaat nooit (vrijwillig) uit m'n collectie.
 
Gele speaker surround en coin entry maken het geheel wel af. En die stickerprut op je bezel. Ik had het het er met een poepdoekje uit de voorraad van mijn dochter zo af gepoetst. :)

Verder ben ik helemaal niet netjes hoor, je zou mijn kelder moeten zien.
 
2014-09-19%2014.13.58.jpg


Let niet op de scores hoor. Ik ben nog aan het verbeteren ;)
En de deurtjes moet nog eens een keertje wit.
 
Asure":3lzu8wqg said:
Gele speaker surround en coin entry maken het geheel wel af. En die stickerprut op je bezel. Ik had het het er met een poepdoekje uit de voorraad van mijn dochter zo af gepoetst. :)

Ik hou hem lekker authentiek...zo uit de rokerige arcadehal rechtstreeks in m'n huis. M'n andere NAC ziet er dan wel weer een heel stuk beter uit.
 
aha, mag dat ook? dan is hier een deel van mijn tate setup, triple-play. :D

P1050495_zps7b7406a6.jpg

En dit is mijn meeste recente TATE aanwinst:

15247881552_c6af84cb19_o_zps6e3e5ed9.jpg

15061691387_d4f4273a4e_o_zps8382f218.jpg

staat nog aan de andere kant van de grote plons. :D :D

Net als deze:

0821141929a_zps2de95ff2.jpg
 
Back
Top