What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hij is er! Sega New Astro - mijn 1e Candy...

pooyan":nwigb3ig said:
Pat7o":nwigb3ig said:
draadje los....

was trouwens niet het initiele probleem,

de monitor was getate en het chassis drukte teveel tegen de zijkant vd table en
het neck board (dat was 1) dus chassis losgemaakt en op bodem geplaatst.
Toen hadden we wel beeld alleen geen sync. (4:30 min)

daarna pas sync draadje ontdekt (4:59 min) 😉
 
grrr! maar weer eens een monitor probleem (schijnt bij mij te horen geloof ik)

dit had ik een tijdje terug ook al eens een paar daagjes, maar toen was het ook ineens weer goed.
de arcade dotores maar weer eens raadplegen. 😉

DSC00435.jpg
 
Da Dude":121csupo said:
Hey,

Heb je je Table al kunnen repareren?

nope, maar wel al een reserve chassis gescoord, just in case.

en alles op zijn tijd, heb daar ook zekers wat hulp bij nodig. (you know who you are 😉 ) heb momenteel toch niet heel veel tijd om te gamen.
 
Jammer, maar succes.
Weet Ronnie niet iemand?

Ik kan je jammergenoeg niet helpen. Ik weet heel weinig van electro techniek.
 
Weet niet of je het probleem met de Aero Table monitor al hebt kunnen oplossen.
Maar anders moet je het eens in de "monitor"-thread bij Arcade Otaku proberen. Grant Spain daar kan je vast wel helpen. Heeft mij ook wel eens geholpen en is echt een guru.
 
Psykick":2c5uqb97 said:
Ziet er clean uit Rob! Toch maar als we weer een keertje tijd ff langswippen!

zekers.. bier en astro staan klaar!
komt goed.

en thnx bbt!
 
zo dan..tijd geleden dat ik wat gepost heb en uberhaupt met gamen bezig ben geweest.
Druk bezig geweest met verbouwing thuis en een babykamer...
Verbouwing zo goed als klaar, kleine is geboren en hoop nu weer wat meer tijd te krijgen 😉

Mijn gameroom is wel wat kleiner geworden maar heb er inmiddels toch iets leuks bij, een hyperpin kast!


20140119_131906.jpg

20140119_131147.jpg

20140125_143615.jpg

20140125_144009.jpg
 
Jeetje Rob, dat is zeker een tijdje geleden, maar leuk dat je het weer een beetje oppakt :)
Hoe is het met de kleine? Alles gezond en wel? Hoe het zij of hij? Van harte gefeliciteerd iig!

Kan je wat meer info geven over je Hyperpin kast? Ziet er heel leuk uit een volgens mij best wel inspiratie voor een hoop Nozoms!

Cheers!
 
Psykick":7zea57cq said:
Jeetje Rob, dat is zeker een tijdje geleden, maar leuk dat je het weer een beetje oppakt :)
Hoe is het met de kleine? Alles gezond en wel? Hoe het zij of hij? Van harte gefeliciteerd iig!

Kan je wat meer info geven over je Hyperpin kast? Ziet er heel leuk uit een volgens mij best wel inspiratie voor een hoop forumleden!

Cheers!

met Ferron gaat alles prima, gisteren 2 maanden oud en echt een geweldig kereltje! :D

Thnx!!

ik heb deze kast niet zelf gebouwd, maar via marktplaats van iemand overgenomen die hem wel zelf gebouwd heeft en echt petje af voor zijn vakmanschap.
Zit geweldig in elkaar, mooi afgewerkt van binnen en buiten:
met full hd 20'' kopruit en 32'' LED speelveld; subwoofer/speakers ingebouwd; led verlichting, krachtige pc die alles aankan, muntproever die werkt, ps3 eye voor 3d bam effect.
Hyperpin frontend erop waaronder future pinball en visual pinball draaien en er stonden al zo'n 150 kasten op.
Ik ga me de komende tijd verdiepen in de fp en vp en zelf wat kasten installeren.
Moet ook de ps3eye nog aanpassen aan mijn eigen gezichtsveld, ben er nog niet helemaal uit hoe dat werkt.
Daarmee kun je een 3d effect creeren op een normaal scherm en indien goed afgesteld krijg je effecten zoals in onderstaande youtube filmpjes:



Ik ben er iig erg blij mee en het is echt een aanwinst voor mijn gameroom! :)
 
Kicken man ,heb die PS3 eye Pin filmpjes laatst gezien .
Moet je ook op je hoofd zo'n ding fixeren maar het effect is het helemaal waard :lol:
 
Back
Top