pooyan":nwigb3ig said:Pat7o":nwigb3ig said:draadje los....
Da Dude":121csupo said:Hey,
Heb je je Table al kunnen repareren?
Psykick":2c5uqb97 said:Ziet er clean uit Rob! Toch maar als we weer een keertje tijd ff langswippen!




Pat7o":2t5xue7r said:Psykick":2t5xue7r said:Ziet er clean uit Rob! Toch maar als we weer een keertje tijd ff langswippen!
zekers.. bier en astro staan klaar!
komt goed.
Psykick":7zea57cq said:Jeetje Rob, dat is zeker een tijdje geleden, maar leuk dat je het weer een beetje oppakt
Hoe is het met de kleine? Alles gezond en wel? Hoe het zij of hij? Van harte gefeliciteerd iig!
Kan je wat meer info geven over je Hyperpin kast? Ziet er heel leuk uit een volgens mij best wel inspiratie voor een hoop forumleden!
Cheers!