What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Het Nederlands Elftal

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
GWAR":31gwev78 said:
Ze hebben gewonnen van Argentina 1-0 RECOBAAAAAA!!!

Nu nog playoff tegen de Socceroos van Hiddinkey.

Trouwens voor de liefhebbers van Johan Cruijff citaten, zijn boek met uitspraken heet, hoe kan het ook anders :

Je moet schieten, anders kun je niet scoren

boek_jemoetschieten_50141a.gif
[/url]

Word nog een hele pittige wedstrijd! Vorige keer won Uruguay ben benieuwd hoe het nu gaat worden

GROOTSTE SCHANDE vind ik dat Bahrein tegen Trinidad en Tobago gaat spelen voor een WK plaats sorry hoor maar stuur dan maar Uruguay en Australie!!!!!

Beenhakker maand langer bondscoach TNT

Leo Beenhakker heeft zijn contract als bondscoach van Trinidad en Tobago met één maand verlengd. Dat maakte de 63-jarige trainer zondagavond bekend tijdens NOS Studio Voetbal.
Het oude contract van Beenhakker liep afgelopen woensdag af. Omdat zowel de bond van Trinidad en Tobago als Beenhakker tevoren niet had gerekend op het bereiken van de play-offs voor WK-kwalificatie, hadden beide partijen afgesproken om de verbintenis af te laten lopen op de dag dat de WK-kwalificatieronde ten einde kwam.
Maar door de even verrassende als onverwachte zege op Mexico kwalificeerde TNT zich voor twee beslissingsduels met Bahrein, die op 12 en november gepland staan. Beenhakker, en met hem zijn assistenten Theo de Jong en Wim Rijsbergen, heeft zijn contract laten verlengen tot en met deze wedstrijden.
Overigens heeft Beenhakker al hulp gehad van Rob Baan bij het scouten van Bahrein, dat volgens de voormalig bondscoach van het Nederlands elftal 'gewoon een erg sterke ploeg' is.

Gister avond Studio Voetbal gekeken.

Kluivert vind zich dus verongelijkt dat hij niet eens gebeld is door Marco Van Basten om te vragen hoe het met hem gaat.

Wat vinden jullie daarvan?

Hij heeft iig weinig laten zien bij Newcastle...

En bij Valencia heeft hij tot nu toe 3 wedstrijden gespeeld ( waarschijnlijk invalbeurten) aangezien hij nog 0 goals heeft gemaakt.

Kluivert zit daar een partij zielig te doen bij Studio Sport. Heel erg verongelijkt, als een klein kind waar de snoep van is afgepakt.

Goh, hoe kan het nou toch dat "Patje" niet meer zo in de smaak valt in NL?
Laten we eens een kleine opsomming maken :

- Hij reed een aantal jaar geleden de Vlaardingse schouwburgdirecteur uit zijn schoenen.
- Hij was betrokken bij een verkrachtingszaak, schuldig of onschuldig, zijn naam werd er genoemd.
- Hij miste een strafschop in de halve finale in eigen land tegen Italie
- Hij heeft in de laatste twee jaren gespeeld bij Newcastle en Valencia. Hij heeft 28 wedstrijden gespeeld en 6 goals gemaakt. Niet echt veel denk ik zo.....
- NL heeft Van the Man en een heel peleton aan frisse gezichten.
- NL is zonder de "oude garde"ongeslagen in een WK kwalificatiereeks.

En wat is Patje's verweer :

- Ik ben topscorer aller tijden, zijn de mensen dat vergeten?

Zijn familie heeft te lijden onder de negativiteit in de pers, hoe kunnen ze hem dat aandoen? Hoe kan dat toch?

Ik zou me als Patje Kluivert maar een beetje gedeisd houden, op deze manier word je nooit geselecteerd (teleurstelling uitspreken in de bondscoach)
Dit is mijns inziens wederom een hele domme zet van hem, ik vond hem gewoon voor L*L staan in het interview.
Een wanhopige noodkreet om nog een groot tournooi te spelen.

Ik vrees het ergste voor hem....Ik vond Kluivert altijd een goede voetballer en hij stond er altijd, maar onder dit selectiebeleid zal hij niet terugkeren in Oranje. En eerlijk gezegd verdient ie dat ook niet.

Ik heb maar een stuke van dat interview gezien, maar vond het inderdaad wel een beetje triest. Ik vond opmerkelijk dat het interview uberhaupt bplaatsvond, want hij heeft de laatste tijd nu niet echt geoed gespeeld. Volgens mij vond de NOS het weer eens tijd om eens te stoken. Ook mag Kluivert wel eens iets gaan doen aan zijn fysieke gesteldheid, hij is imo wat te dik voor een topvoetballer.

Ik vindt niet dat je die panalty op zijn schoenen kan schuiven, want dan kan je Frank de Boer ook afbranden voor die andere gemiste panalty en Frank is imo toch nog steeds een van de beste nederlands eftal spelers ooit. Frank heeft een goede techniek en was een zekerheid voor een panalty, maar toch miste hij. Een beetje respect voor sperls die het vroeger goed gedaan hebben is dus wel gepast.

Ik heb best respect voor de Boer en ook voor Kluivert, maar die strafschoppen staan op het netvlies gebrand. Dan heb ik het over de penalties in de reguliere speeltijd.

Dit heeft ervoor gezorgd dat ze minder geliefd zijn geworden na het EK, en ik denk dat er meer Nederlanders zo over denken.

Het beste voorbeeld is Seedorf. Ik denk niet dat ik daarover hoef uit te weiden.
Zijn reputatie was ook gelijk naar de haaien, ongeacht dat ie als clubspeler het meest gewonnen heeft van welke Nederlandse speler dan ook.

Van mij mag Seedorf terugkomen, ondanks de penalty.. Zoveel mensen missen zo'n penalty. Wat denk je van Beckham tegen Turkije? Ook verschrikkelijk mis!
Ik vind het erg triest dat Nederlanders meteen beginnen te fluiten als hij aan de bal komt, die man zn carriere is verneukt vanwege 1 penalty.. Zo zie je ook maar weer de kortzichtigheid en de onvergeeflijkheid van de Nederlandse fans.

Voor de rest; ik vind van Basten nogal op zn Ajax' bezig zijn. Alleen maar jonge spelers; precies zoals Ajax dat zelf ook doet. Ik wil liever een Jaap Stam of een de Boer in het veld dan zo'n jonkie, maarja; wie ben ik?
Aan de andere kant; zo hou je het meer als een team. De wat 'oudere' spelers krijgen een steeds grotere mond en zoeken elkaar op en zonderen zich dan af van de jongere spelers en dat moet niet in een team..
Gemengde gevoelens dus, maar met deze selectie hebben we nog niks verloren onder van basten, dus opzich mag het wel zo blijven :)

Nou bij Seedorf was het zo dat hij een penalty nam tegen de afspraken in en de Boer opzij duwde in Turkije en toen de bal in een baan rond de aarde schoot.

Ken":1cd1xdve said:
Nou bij Seedorf was het zo dat hij een penalty nam tegen de afspraken in en de Boer opzij duwde in Turkije en toen de bal in een baan rond de aarde schoot.

Dat mag dan wel zo zijn, en compleet fout zat hij daar dan ook, maar moet hij daarom de rest van zn leven achtervolgd worden daarmee?
Die man kan niet eens meer met zn eigen club tegen een Nederlandse ploeg spelen.. En dat gaat naar mijn mening toch echt wel te ver :roll:

Nou ik vind wel dat Nederlanders hun goede voetballers wat meer mag waarderen, maar ik heb niks met Seedorf en ik heb ook niks met Kluivert. Als je dat soort gasten terugbrengt bij de selectie kan het alleen maar gezeik opleveren. Geef mij dan van Bommel maar.

Seedorf hoeft er ook niet echt in voor mij, want hij is iets te aragant. Ik keek laatst naar voetbal insite en daar was Van Hanegem te gast en die vertelde openlijk dat Seedorf een plaats opeiste en de tactiek wilde bepalen. In mijn gedachten moet de speler hier het respect geven aan de coach om de tactiek en de daarmee saamenhangende opstelling te bepalen. Dat hij een panalty mist, dat vergeef ik Seedorf wel, immers dat doen zoveel mensen Van de Man heeft ook een aantal penaltys gemist.

EDIT

Gisteren is bekend geworden dat Theo Lucius en Maarten sTekelenburg bij de voorselecie zitten. Vindt ik wel weer een opmerkelijke keuze. Lucius kan ik mij voorstelle, want zoveel rechter verdedigers heeft NL niet, maar Stekelenburg heeft geloof ik pas 3 wedstrijden gekeept en kon mij niet overtijdgen.

Agelopen vrijdag was de loting voor het WK in Duistland. Nederland zit in de poule met Argentinie, Ivoorkust en Servie en Montenegro. De Nederlandse pers had het al weer over de poule des doods, maar ik vindt het wel meevallen. Argentinis is eigenlijk het enige land waar we echt voor moeten oppassen naar mijn mening.

DAY":2li7vu3p said:
Agelopen vrijdag was de loting voor het WK in Duistland. Nederland zit in de poule met Argentinie, Ivoorkust en Servie en Montenegro. De Nederlandse pers had het al weer over de poule des doods, maar ik vindt het wel meevallen. Argentinis is eigenlijk het enige land waar we echt voor moeten oppassen naar mijn mening.

Precies, ik snap al die ophef niet =S Ik vind het best meevallen, Ivoorkust en S-M moeten te pakken zijn, Argentinie is de enige waar ik serieuze tegenstand van verwacht.. :roll:

zat gisteravond voetbal insite te kijken en er is dus nu ook wat ophef ontstaan over de makkelijke pule waar Duitsland in zit. Het gerucht is dat er warme en koude ballen waren en dat daaruit makkelijk of moeilijk teams werden geloot, daarom heeft Duitsland een makkelijke poule. Ze lieten ook zien dat Lothar Matteus een bal expres niet pakte.

Vindt verder ook wel dat er teveel kaarten naar bobo's etc gaan en dat de 'echte fan' te weinig kaarten kan krijgen. In de metro sond dat NL maar 8% van de kaarten krijgt per wedstrijd, dat is wel erg weinig. Verder vindt ik een kut regeling dat je eerst lid moet worden van de Nederland supportersvereniging voor je kaarten kan kopen. Dat vindt ik ook geld uitklopperij.

Zat zaterdagavond met een paar maten naar de wedstrijd bulgarije - Nederland te kijken. Het eerste wat mij opvalt is dat voetbal nu echt over verschillende kanalen verspreid zit, naast nos, sbs en talpa zie je nu ook wel eens wat bij rtl7. Na wat rondgezap kwamen we aan bij talpa, na het slechte commentaar wat weggespoeld te hebben met wat drank begonnen we aan de wedstrijd. Het regende en daarmee kan de hele wedstrijd wel samengevat worden. Weinig goede snelle combinaties, maar moddervoetbal met veel strijd. Snap nog steeds niet waar iedereen nu zo enthousiast over was.

ik heb nog noit een top wedstrijd vn het nederlandsch elftal gezien en dat terwijl dat het enige voetbal is dat ik kijk :P

helemaal vermoeiend zijn de meeste na, voor en tussen beschouwingen....

Als de mensen niet al te arrogant zijn trek ik de beschouwingen nog wel. Jan Mulder is altijd wel lachen.

Nederland - Albanie was trouwens naar mijn mening in de eerste helft best goed. Tweede helft was weer bedroevend echter. Hoogtepunt van de wedstrijd was dat die 'geblesserede' speler van Albanie Nigel de Jong aan wilde vallen.

Gisteren Slovenie Vs Nederland gezien en na de zeer slechte wedstrijd van afgelopen zaterdag tegen Roemenie was ook deze wedstrijd om te janken.

Weet echt niet wat VAn Basten bezield, maar hij zet wederom Babel in de vorhoede, gelukkig ditmaal beginnend op rechts, maar die gast mist gewoon de pure snelheid om een man te passeren. Robben wist daardoor weer niet waar hij moet spelen en daardoor weinig echt goed combinatievoetbal. Daarnaast waren de backs nog verder vooruitgeschoven dat ze een veredelde buitenspelers waeren, waardoor het verdedigend gatenkaas was. Het is dat Van Basten één van Nederlands beste spelers ooit was, maar anders was hij er allang uitgekegeld. Vond persoonlijk Slovenie de beste kansen hebben, die ze uiteindliejk wel weer verprutsten. Die Lavric had zeker 2 doelpunten moeten maken.

Van de week tegen albanie was het ook weer lekker NOT!!! Dan zijn er profs die zichzelf niet kunnen beheersen en niet mogen meedoen tegen Roemenie!! Mijn teamgenoten zeggen ook vaak zat tegen mij dat ik me moet beheersen maar het enige verschil is dat ik in Victoria 7 speel en moet betalen om te kunnen voetballen en deze jongens miljoenen binnen halen...........................

Back