What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Het Nederlands Elftal

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik niet dat Nederland wereldkampioen word maar je weet maar nooit. De bal is rond.
 
Kyrill":37grl91k said:
Ik niet dat Nederland wereldkampioen word maar je weet maar nooit. De bal is rond.

Johan Cruijff? :lol:
'Hoe je het ook draait of keert'
'Elk nadeel heeft zn voordeel' < Topzin, echt een erg goede uitspraak!

En Johan Cruijff heeft ook gewoon geweldige zinnen en uitspraken. Altijd een genot om die man te horen praten =D
 
Gungrave":2ft3xe43 said:
Kyrill":2ft3xe43 said:
Ik niet dat Nederland wereldkampioen word maar je weet maar nooit. De bal is rond.

Johan Cruijff? :lol:
'Hoe je het ook draait of keert'
'Elk nadeel heeft zn voordeel' < Topzin, echt een erg goede uitspraak!

En Johan Cruijff heeft ook gewoon geweldige zinnen en uitspraken. Altijd een genot om die man te horen praten =D

Je vergeet er nog één.

Je moet scoren om te winnen, ik doe altijd enorm mijn best om die man te volgen maar werkelijk. Na 5 minuten ben ik hem helemaal kwijt.
 
Bellerophon":30wutb92 said:
Gungrave":30wutb92 said:
Kyrill":30wutb92 said:
Ik niet dat Nederland wereldkampioen word maar je weet maar nooit. De bal is rond.

Johan Cruijff? :lol:
'Hoe je het ook draait of keert'
'Elk nadeel heeft zn voordeel' < Topzin, echt een erg goede uitspraak!

En Johan Cruijff heeft ook gewoon geweldige zinnen en uitspraken. Altijd een genot om die man te horen praten =D

Je vergeet er nog één.

Je moet scoren om te winnen, ik doe altijd enorm mijn best om die man te volgen maar werkelijk. Na 5 minuten ben ik hem helemaal kwijt.

Ik kan hem vaak wel redelijk volgen :)
Enne 'uno momento dida' was er toch ook één? Daar is zelfs een film over gemaakt.
En ook een mooie zin van hem over het feit dat Nederland zo vaak teugspeelt en balbezit belangrijker vind; 'Zonder de bal ken je niet scoren' =D
Prachtig gewoon! =P

En kennen jullie(denk t niet, maar ik vraag het toch maar) de film 'Nummer 14' ?
Die was toen mn vader klein was(30 jaar geleden ofzo) in de bioscoop, hij is toen dacht ik naar de premiere gegaan.. Ik heb er nog een tijdje naar gezocht maar nooit gevonden helaas, ik ben toch nog steeds benieuwd naar de film. :(
 
De beste man zegt ook altijd negen keer per antwoord op een vraag : OFSCHOON
In welk zinsverband maakt niet uit, als ie het maar kan zeggen.

Zo heeft ie ook een keer in Duitsland gezeten voor een analyse van het EK '04.
Toen had ie het over OFSCHON en OFSCHÖN :lol:
 
GWAR":2xdju5yh said:
De beste man zegt ook altijd negen keer per antwoord op een vraag : OFSCHOON
In welk zinsverband maakt niet uit, als ie het maar kan zeggen.

Zo heeft ie ook een keer in Duitsland gezeten voor een analyse van het EK '04.
Toen had ie het over OFSCHON en OFSCHÖN :lol:

Whaha omg, dat is echt grappig =D
Geweldig die man, a true legend ^^
 
Gungrave":3qs0njta said:
Whaha omg, dat is echt grappig =D
Geweldig die man, a true legend ^^

Dat is één ding wat zeker is. Die man is een legende geworden.
Maar wat mij persoonlijk opvalt is dat hij altijd te dure woorden wilt gebruiken en daardoor zichzelf kwijtraakt, want ik heb hem ook wel is heel naturel een interview zijn afnemen en dat was echt geweldig om naar te kijken.
 
Bellerophon":3nq7yewn said:
Gungrave":3nq7yewn said:
Whaha omg, dat is echt grappig =D
Geweldig die man, a true legend ^^

Dat is één ding wat zeker is. Die man is een legende geworden.
Maar wat mij persoonlijk opvalt is dat hij altijd te dure woorden wilt gebruiken en daardoor zichzelf kwijtraakt, want ik heb hem ook wel is heel naturel een interview zijn afnemen en dat was echt geweldig om naar te kijken.

Hij heeft een beetje een spraakgebrek ja, hij struikelt veel over zn woorden en heeft vaak kromme zinnen. But that's what I like about him! =D

En wat denken jullie voor het WK '06? Wat gaat het worden voor Nederland?
Tot nu toe sinds van Basten er is, ongeslagen. 15 wedstrijden achter elkaar geen verlies geleden, en opzich vind ik dat best een prestatie :)

Ik denk zelf dat de halve finale zeker haalbaar is, om verder te komen of te winnen hebben we wat meer geluk nodig en de kans is een stuk kleiner. Imo is halve finale al erg goed, en ik denk wel dat Nederland dat kan behalen :)
 
Daar moet ik je helemaal gelijk in geven, ik zie hem ook liever dan een semi boeiende Wilfried Gienee (weet geeneens of ik zijn naam goed schrijf)

Ik hoop dat Oranje ver zal komen, dit omdat het een jong elftal is en het enorm veel kan leren van een WK. Of Oranje bij de kanshebbers zit, waarom niet? Als je zag hoe Engeland speelde dan speelt Oranje nog geeneens zo slecht. Met " beroerde" wedstrijden alles winnen, dan kan ik niet wachten tot ze echt uitstekend gaan voetballen.

1 ding is zeker, het gaat een leuk WK worden.
 
Whahaha
Echt helemaal dubbel.
:lol:


"Hun verdediging was geitenkaas."

"Ik geloof niet. In spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze
het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden."

"Als ik thuiskom van een televisie-analyse, vraagt mijn vrouw: Wat heb je
gezegd? Dan zeg ik: Al sla je me dood."
 
legztec":34tde0o2 said:
Whahaha
Echt helemaal dubbel.
:lol:


"Hun verdediging was geitenkaas."

"Ik geloof niet. In spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze
het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden."

"Als ik thuiskom van een televisie-analyse, vraagt mijn vrouw: Wat heb je
gezegd? Dan zeg ik: Al sla je me dood."

Is er eigenlijk niet een boekje waar de beste citaten van deze man instaan?
 
Zeker wel. Een maat van me heeft het boekje. Alleen vraag me niet naar de titel :(
 
GWAR":3l01t18e said:
Zeker wel. Een maat van me heeft het boekje. Alleen vraag me niet naar de titel :(

Met al zijn quote's? Geweldig :D Die moet ik hebben
 
Nog 8 minuten voor de aftrap. Gaat het een 6-0 feest worden of zal het een booooring 1-0 worden?
 
Rano":3qr0k0jk said:
Nog 8 minuten voor de aftrap. Gaat het een 6-0 feest worden of zal het een booooring 1-0 worden?

6-0? 6-0 is voor mietjes! We gaan voor de 12!
Nee ik hoop toch wel dat het een 4-0 zal gaan worden :)
 
Ik denk zelf 4-0, maar nu is het niet echt veel soeps... Geen enkel doelpunt.. Maarja, we wachten af.. Zo te zien wordt het dus alweer een booooooooring 1-0 :(
 
Zucht.. Ik ben na de eerste helft gestopt met kijken.. Ga niet nog eens een 45 minuten verneuken..
 
Rano":3exqhrd7 said:
Zucht.. Ik ben na de eerste helft gestopt met kijken.. Ga niet nog eens een 45 minuten verneuken..

0-0!
WAARDELOOS! WAAR-DE-LOOS zeg ik je!
Damn wat een rotwedstrijd.. Tegen tsjechie winnen en dan thuis tegen Macedonie 0-0 spelen :?
maja wat wil je tegen een ploeg met 48 man achter de bal :evil:
 
Back
Top