Bellerophon":4tdsyusf said:
DAY":4tdsyusf said:
@ Gungrave volgens mij bedoel je armenie, want andorra speelde volgends mij niet eens zo slecht.
Ik ben het inderdaad eens dat niet alles om robben moet gaan, want volgens mij speelt hij 1 wedstrijd en is dan de volgende weer gebleseerd, Robben moet meer man worden naar mijn mening en niet bitchen over elk pijntje en minder vallen.
Ik begrijp op zich best dat de mensen fluiten, betaal je 100+ euro, krijg je zo een wedstrijd waar eigenlijk alleen verdedigd wordt. Nederland moet vooral nog veel werken om tegen verdeigende teams geod te speeln, een hoger baltempo etc. En naar mijn mening was macedonie geen slechte ploeg kwamen een paar keer goed eruit, maar verloren de bal dan. Snap trouwnes niet waarom van Nistelrooiy erin staat. presteert niets en is alleen maar gefrustreert, ik zou voor Makaay hebben gekozen.
Ik vind dat nederland moet werken aan een andere spits (misschien loopt er een goede speler rond in jong oranje?) Want Ruud is wel een vechter maar ik zie hem er weinig ballen intikken.
En zal Quincy geen leuke vervanging zijn voor Robben?
Alsjeblieft jongens, Ruud eruit voor Makaay. :evil:
Laat ik het even duidelijk stellen :
Makaay : 43 interlands - 6 goals
Nistelrooy : 45 interlands - 22 goals
Ruud staat in de reeks kwalificatiewedstrijden met 7 goals in de top van de topscorers lijsten van Europa. Alleen Pauleta en Koller hebben geloof ik meer gescoord.
De volgende NL topscorer met 4 is Cocu en GEEN van de andere aanvallers van NL!!
Geen Makaay, Kuyt, Castelen, Van Persie, Babel etc.
De spits uit Jong Oranje is Huntelaar. Die is LANG NIET van het niveau van Van Nistelrooy en mag blij zijn als ie dat ooit haalt!!
Dit alles is dus NIET af te schuiven op Van Nistelrooy, dat wijzen de feiten en cijfers wel uit.
Makaay heeft z'n kans gehad en het niet waargemaakt, helaas. 6 goals in 43 interlands is gewoon veel te weinig voor een spits. Het is een wereldvoetballer, maar het team moet om hem heen gebouwd worden in 4-4-2. En in NL spelen we nou eenmaal met vleugels dus helaas voor hem.
Van Nistelrooy is de nummer EEN voor het WK, duidelijk.