A
Anonymous
Guest
Ik niet dat Nederland wereldkampioen word maar je weet maar nooit. De bal is rond.
Kyrill":37grl91k said:Ik niet dat Nederland wereldkampioen word maar je weet maar nooit. De bal is rond.
Gungrave":2ft3xe43 said:Kyrill":2ft3xe43 said:Ik niet dat Nederland wereldkampioen word maar je weet maar nooit. De bal is rond.
Johan Cruijff? :lol:
'Hoe je het ook draait of keert'
'Elk nadeel heeft zn voordeel' < Topzin, echt een erg goede uitspraak!
En Johan Cruijff heeft ook gewoon geweldige zinnen en uitspraken. Altijd een genot om die man te horen praten =D
Bellerophon":30wutb92 said:Gungrave":30wutb92 said:Kyrill":30wutb92 said:Ik niet dat Nederland wereldkampioen word maar je weet maar nooit. De bal is rond.
Johan Cruijff? :lol:
'Hoe je het ook draait of keert'
'Elk nadeel heeft zn voordeel' < Topzin, echt een erg goede uitspraak!
En Johan Cruijff heeft ook gewoon geweldige zinnen en uitspraken. Altijd een genot om die man te horen praten =D
Je vergeet er nog één.
Je moet scoren om te winnen, ik doe altijd enorm mijn best om die man te volgen maar werkelijk. Na 5 minuten ben ik hem helemaal kwijt.
GWAR":2xdju5yh said:De beste man zegt ook altijd negen keer per antwoord op een vraag : OFSCHOON
In welk zinsverband maakt niet uit, als ie het maar kan zeggen.
Zo heeft ie ook een keer in Duitsland gezeten voor een analyse van het EK '04.
Toen had ie het over OFSCHON en OFSCHÖN :lol:
Gungrave":3qs0njta said:Whaha omg, dat is echt grappig =D
Geweldig die man, a true legend ^^
Bellerophon":3nq7yewn said:Gungrave":3nq7yewn said:Whaha omg, dat is echt grappig =D
Geweldig die man, a true legend ^^
Dat is één ding wat zeker is. Die man is een legende geworden.
Maar wat mij persoonlijk opvalt is dat hij altijd te dure woorden wilt gebruiken en daardoor zichzelf kwijtraakt, want ik heb hem ook wel is heel naturel een interview zijn afnemen en dat was echt geweldig om naar te kijken.
legztec":34tde0o2 said:Whahaha
Echt helemaal dubbel.
:lol:
"Hun verdediging was geitenkaas."
"Ik geloof niet. In spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze
het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden."
"Als ik thuiskom van een televisie-analyse, vraagt mijn vrouw: Wat heb je
gezegd? Dan zeg ik: Al sla je me dood."
GWAR":3l01t18e said:Zeker wel. Een maat van me heeft het boekje. Alleen vraag me niet naar de titel![]()
Rano":3qr0k0jk said:Nog 8 minuten voor de aftrap. Gaat het een 6-0 feest worden of zal het een booooring 1-0 worden?
Rano":3exqhrd7 said:Zucht.. Ik ben na de eerste helft gestopt met kijken.. Ga niet nog eens een 45 minuten verneuken..