What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Het is weer zover helaas! 11 september verhuizen!

Gefeliciteerd met de geslaagde verhuizing! En wat een schatkamer. Respect voor iedereen die heeft mee geholpen. (ik wilde ook, maar ja.. kon steeds niet, helaas, nee geen smoesjes ;))
 
apnormaal, wat een hoeveelheid. Lijkt zeker meer dan de laatste keer ja. Toen die zondag stond ik in de nieuwe locatie, en toen vond ik het al overweldigend veel.
 
Pfft ik ben 90% opgeladen van de verhuizing. Maar was van begin tot eind een hele Adventure. Mijn complimenten voor alle mensen!!! Goeie samenwerking, nodige menselijke taferelen en humor, maar vooral zweet, geen bloed maar wel tranen ;-). Van de week even kijken als ik ergens kan helpen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Psykick":172ffg7u said:
Voorlopig ben ik al volop aan de slag om alles op basis van prio neer te zetten en voor te bereiden om keihard te werken om er, voorlopig voor tijdelijk, een plek van te maken waar we hopelijk wat events kunnen hosten.

En, wanneer komt het volgende event? :D
 
Muf":1b5mdwg6 said:
Psykick":1b5mdwg6 said:
Voorlopig ben ik al volop aan de slag om alles op basis van prio neer te zetten en voor te bereiden om keihard te werken om er, voorlopig voor tijdelijk, een plek van te maken waar we hopelijk wat events kunnen hosten.

En, wanneer komt het volgende event? :D

Hou de zaterdagen in Januari maar vrij :)

We moeten er nog eentje kiezen.
 
Ik ga zeker m'n uiterste best doen om erbij te zijn! Het is te lang geleden dat ik langs kon komen.
 
Damn ik zag de titel en de eerste seconde kreeg ik een halve hartaanval "Het is weer zover helaas! ...verhuizen!"

Totdat ik zie dat het september in 2016 was en niet geplanned staat voor sept 2017... :)
 
Jinxz":3744zjgh said:
Damn ik zag de titel en de eerste seconde kreeg ik een halve hartaanval "Het is weer zover helaas! ...verhuizen!"

Totdat ik zie dat het september in 2016 was en niet geplanned staat voor sept 2017... :)

Hahaha, ja jij bent helemaal wel ff klaar met verhuizen :mrgreen:
 
Niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...niet op 21 januari...de enige zaterdag in januari die ik niet vrij kan houden.
 
21 januari krijg ik vrienden over de vloer, maar heb al gezegd, als het de 21ste is, dan neem ik hem en zijn zoon wel mee, en blijven de dames thuis hahahaha
 
Back
Top