What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Het is weer zover helaas! 11 september verhuizen!

Psykick

Loop Survivor
Ja, ja je zou er bijna een gewoonte van maken. Wederom veel te onverwacht te horen gekregen dat Retro Planet moet verhuizen.

Ik heb een maand de tijd en zal wederom wat hulp kunnen gebruiken. Ik weet nog niet hoe de planning zal zijn, maar er gaan wat data komen dat ik er met zoveel mogelijk mensen wil zijn om de tent verhuisklaar te maken.

Alle hulp is welkom :)

Cheers,

Hasan

Never give up :character-beavisbutthead:
 
Als ik ergens bij kan helpen dan hoor ik het wel, jullie huidige locatie is hemelsbreed een paar honderd meter van mijn huis verwijderd.
 
Balen Has. Weekend van 11 september is Eurocade in Duitsland maar misschien kan ik voor die tijd nog wat helpen
 
Enorm balen dit, succes met de verhuizing en hulde voor iedereen die mee helpt! Hopelijk bied de nieuwe lokatie meer stabiliteit.
 
Ik ben d'r bij. Ik ben ook een "local" dus ik kan eventueel op korte termijn op andere data meehelpen voorbereiden.
 
Stichting Awesome Retro en de Awesome Space springen iig ook bij. Wij gaan voorlopig al met een tiental vrijwilligers aanwezig zijn, hebben ook wat chauffeurs gevonden en nemen een overkill aan rolcontainers mee. Nu de vrachtwagens nog en meer peeps.

Daarnaast organiseren we voor iedereen die mee helpt een bedankt-event op korte termijn op de space. Dus mensen kom op, draag ook je steentje bij en help Hasan en de unieke collectie goed terecht komen.

Retroplanet is overigens wel een toepasselijke naam. De term planeet is afkomstig van het Griekse πλανήτης (planētēs), dat zelf weer teruggaat op πλανὰομαι (planáomai), wat ronddolen, rondzwerven betekent. Misschien gelijk hernoemen naar Retrostatis bij aankomst van de volgende locatie ;D
 
Stichting Awesome Retro en de Awesome Space maken ook hun naam waar: Awesome!
 
Helaas kan ik er deze keer niet bij zijn. Bij ons zijn de weekenden van September en oktober zo goed als bezet. :(
 
Bazige actie van Awesome Retro inderdaad! De hulp is meer dan welkom. Voorlopig ben ik er vanaf volgende week 29 augustus elke dag en avond. Geef maar aan welke dagen je zou kunnen helpen. Het belangrijkst is het weekend van 10 en 11 september. Zaterdag 3 en zondag 4 september ben ik er ook, maar dan zal het tot een uur of 15.00 zijn. Je kan me ook je mobiele nummer geven zodat ik je kan toevoegen aan de whatsapp groep.

Thnx!

Mijn nummer is 0655145147
 
Back
Top