Psykick
Loop Survivor
Ja, ja je zou er bijna een gewoonte van maken. Wederom veel te onverwacht te horen gekregen dat Retro Planet moet verhuizen.
Ik heb een maand de tijd en zal wederom wat hulp kunnen gebruiken. Ik weet nog niet hoe de planning zal zijn, maar er gaan wat data komen dat ik er met zoveel mogelijk mensen wil zijn om de tent verhuisklaar te maken.
Alle hulp is welkom
Cheers,
Hasan
Never give up :character-beavisbutthead:
Ik heb een maand de tijd en zal wederom wat hulp kunnen gebruiken. Ik weet nog niet hoe de planning zal zijn, maar er gaan wat data komen dat ik er met zoveel mogelijk mensen wil zijn om de tent verhuisklaar te maken.
Alle hulp is welkom
Cheers,
Hasan
Never give up :character-beavisbutthead: