What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hero-E op Steam

Da Dude

Nozomi Elite
Voor de C64 en MSX had je vroeger deze topgame. H.E.R.O.

Hero_Animation.gif

1673380f.jpg


Ze hebben deze nu via Steam opnieuw uitgebracht onder de naam HERO-E
header.jpg


Spel is gratis, en ik ben hem nu aan het downloaden, omdat ik dit spel best veel gespeeld heb op mijn Commodore.
Ik ben best benieuwd naar deze remake iig.
1 nadeel, hij is wel 11 MB :mrgreen:

Edit: Nu een paar levels geprobeerd, en hij doet het orgineel echt eer aan, en de controls zijn nog gelijk gehouden.
👏
 
Lache klassieker - best nog wel veel gespeeld (op de ZX Spectrum) - ook eens downloaden
 
Ik ben te jong volgens mij ^^

Ken het spel niet, is van voor mijn tijd maar toch wel de steam versie downloaden en uit proberen...
 
Jazsie":1knr81mf said:
Ik ben te jong volgens mij ^^

Ken het spel niet, is van voor mijn tijd maar toch wel de steam versie downloaden en uit proberen...

Ik ben niet te jong maar heb die consoles nooit gehad :(
Groot gemis altijd want dit soort games zegt me dus niks. Eerst "console" was een pc .... er is nog een hoop te ontdekken :-)
 
Oh cool, dit spel heeft me mijn spatiebalk nog stuk gekregen op me MSX1 ^_^ Sony HitBit HB-10 :)
Download is wel gigantisch! ( 11mb ^_^ )
 
Oldschool":2lbzcu5y said:
C64 memories, waar we toen warm voor liepen haha. Schoolvriendje had zelfs p0rn op de C64 :lol:

Ik had wel strippoker met Samantha Fox. Mijn broer had de kamer volhangen met posters van haar.


gfs_124297_2_2.jpg


Zo leerde ik pokeren :mrgreen:
 
Back
Top