Da Dude
Nozomi Elite
Voor de C64 en MSX had je vroeger deze topgame. H.E.R.O.


Ze hebben deze nu via Steam opnieuw uitgebracht onder de naam HERO-E

Spel is gratis, en ik ben hem nu aan het downloaden, omdat ik dit spel best veel gespeeld heb op mijn Commodore.
Ik ben best benieuwd naar deze remake iig.
1 nadeel, hij is wel 11 MB :mrgreen:
Edit: Nu een paar levels geprobeerd, en hij doet het orgineel echt eer aan, en de controls zijn nog gelijk gehouden.



Ze hebben deze nu via Steam opnieuw uitgebracht onder de naam HERO-E

Spel is gratis, en ik ben hem nu aan het downloaden, omdat ik dit spel best veel gespeeld heb op mijn Commodore.
Ik ben best benieuwd naar deze remake iig.
1 nadeel, hij is wel 11 MB :mrgreen:
Edit: Nu een paar levels geprobeerd, en hij doet het orgineel echt eer aan, en de controls zijn nog gelijk gehouden.