Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
@cageman thanks, nu weet ik wat ik ga halen later als ik een grooter huis heb. @qko hahaha nee niet perse om jou te beaten, maar meer voor wat diepere inzicht dan chaos maken, dustloop is lekker en 100% damage combo's (o.a 10 hit win) en ze zijn niet bepaald noobs, ik verlies nu steeds minder. Dus in progress.....
God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hey da dude(skeletor man) ja ik speel die ggxac niet zo vaak online, gg xx reload is beter want dan kan je snel via de server na wat simpele configutaties makkelijk tegen elkaar spelen. Ik probeer een link te vinden nog voor je waar alles staat. Ik heb em zelf op een kapotte mp3 speler waarvan de opslag (4gb) het nog doet gezet, werkt perfect op elke pc met internet.
God bless & be blessed
yo skeletor, dit is die link. http://ggxx.wingdreams.net/
deze moet je hebben:
-download ggxx
-netplay patch
voor hulp config help/faq is je vriend
mijn nickname blijft het zelfde dus ook doc81, is het beste herkenbaar en ooh ja op de xbox360 komt ook guilty gear dus daar ga ik ook actief proberen te zijn. mijn gamer tag is JesusFreak81.
hey da skeletor dude, was het nog gelukt of hebbie het beetje druk gehad?
speelde gister nog ggxx ac plus op de ps2 op een strake monitor, zag er vet uit, gewoon arcade pefect zeg maar. laat me weten als je al online bent ik de reload, ik vind die beter spelen.
hahahaha. was het alweer vergeten. TE DRUK.
Deze week kan ik 's avonds alweer aan de slag met Flyers voor de volgende retro beurs. veel werken, overwerk, en geen tijd om moves te oefenen.
Sorry da dude, ik was die ene avond niet meer online, mn ps2 joypad had ook wat kuren, maar vandaag misschien. In de middag als je kan rond 14:00 zo, om ff je skills te teste
God bless & be blessed