What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Guilty Gear Peoples

Er zit bij die setup ook een irc kanaal.(irc.chatspike.org #reloadonline) Als je daar heen komt dan kunnen we (zodra beide partijen daadwerkelijk aanwezig zijn) spelen.

En mijzelf voorstellen online ben ik sowieso niet goed in. Ik ben een Guilty Gear speler met aardig wat toernooi ervaring en ik werk bij een software bedrijf als software engineur.
 
ok ik ga nu naar die channel ff kijken als et mij lukt, heb heel lang al geen mirc gebruikt maar moet wel kunnen via web irc.
 
uhm d wat voor pc heb je precies, wat zijn je specs. ik denk zelf een p4 boven de 1 ghz 1gb ram geheugen???
als je een dual core hebt dan runt het wel ok.
laat maar weten, ik kan je wel helpen te configen, qko heeft mij ook geholpen gister met button mapping en config. ik heb een tijd geleden tegen qko gespeeld in een gameshop waar ik werkte in zoetermeer, dus ik heb hem al face 2 face ontmoet.

ik hoor het wel van je
 
Ik kom wel, heb al weer wat geoefent, roman cancel goed gebruiken. :-)) zodra ik kan meld ik je en ik schaam me niet. Heb ook andere verplichtingen :-) untill we meet again :-) gun flam


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ff een gedachte voor de toekomst van mij, heeft iemand een foto van een alles originele guilty gear xx reload of xx of x kast? ac kan ook.
het moet toch ergens te krijgen zijn, marquee en al op en top met movelist. gewoon zoals in de arcade hal.
post als je een foto hebt, aub geen custom made of supergun met scart :-( just the original one.
 
doc81":51p54a85 said:
ff een gedachte voor de toekomst van mij, heeft iemand een foto van een alles originele guilty gear xx reload of xx of x kast? ac kan ook.
het moet toch ergens te krijgen zijn, marquee en al op en top met movelist. gewoon zoals in de arcade hal.
post als je een foto hebt, aub geen custom made of supergun met scart :-( just the original one.
http://www.dustloop.com/guides/ggac/data/ac/select.html
Misschien makkelijker :D
 
Nou ik zag een hoop uitleg, maar geen cab :-(


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
doc81":i8refv1d said:
Nou ik zag een hoop uitleg, maar geen cab :-(


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik had je gelinked naar de framedata, daar staan per character de moves, de frames, damage, tension gain, guard effect en speciale properties.
 
hij is op zoek naar een guilty gear arcade cabinet.
er bestaan voor zover ik weet geen dedicated guilty gear cabs, wordt gewoon in naomi unis gespeeld :)
 
Guilty Gear is Naomi, dus 99,9% kans dat de cab een normale Naomi Universal cab is. De kit bevat de marquee voor boven de monitor/op de cab:

IMG_4622a.jpg
 
Lekker om dit te zien, hoe ziet een een normale universal naomi cab eruit dan? (ja ben wat dat betreft een noob met cabs en kasten), want dan kan je die guitly gear dingetjes er altijd bijvoegen.


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@qko ja ik heb geprobeert die site te begrijpen hoe alles werkt. Zag ook welke frames gecounterd kunnen worden dus dat word flink uitproberen. Heb al weer over de 70 games gespeeld tegen verschillende mensen op ggxx reload online. Begin weer aardig op niveau te komen, geen chaos zomaar creeeren alleen burst gebruiken als je in een corner zit. Maar heb nog wel veel te oefenen, ik leer nu tactisch spelen met roman cancels.


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Begrijp ik het goed dat je in #Reload online (tegen noobs) aan het trainen bent om mij in Accent Core te verslaan?
 
Back
Top