Ratson":2rarvsve said:Vind het een leuke game maar grafisch best slecht. Er zijn qua graphics betere games.
Skyrim bvb.
Maar och och och wat is een shooter met een pad toch een handicap. schreuwend gek wordt ik van dat gekut met zo'n gedrocht van een controlpad... click L3 + R2 + R-dpad... whateverthefock.
Geef mij maar muis en toetsenbord.