ElPancho
Shmup Veteran
Zijn er nog Nozomiers online of is de hype al een beetje over?
Zelf vermaak ik me vrij aardig online, een uur of 10 per dag afgelopen weekend zelfs ....
Een van de leukste races vind ik Down the Drain en de missions met crewmembers, daar zitten ook hele leuke tussen.
Ook nog wel wat bugs tegengekomen maar niet zo erg dat het plezier vergald wordt.
Zelf vermaak ik me vrij aardig online, een uur of 10 per dag afgelopen weekend zelfs ....
Een van de leukste races vind ik Down the Drain en de missions met crewmembers, daar zitten ook hele leuke tussen.
Ook nog wel wat bugs tegengekomen maar niet zo erg dat het plezier vergald wordt.