What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Group Buy: Arcade Key Rings - Finished, Great Succes!

JbbAUte.jpg

Echt een top groupsbuy. Snel goed perfect ! Dank jullie wel! Woeiiiii de taito hangt prachtig bij de vewlix :)

Top dat ze goed en wel zijn aangekomen. Naja, voor zover dan :) Mijne zijn in ieder geval ook al binnen, erg mooi spul!
Vond het ook erg leuk om te regelen, leuk ook al die positieve reacties :D

Lihinian":1xg70x7m said:
Top dat ze goed en wel zijn aangekomen. Naja, voor zover dan :) Mijne zijn in ieder geval ook al binnen, erg mooi spul!
Vond het ook erg leuk om te regelen, leuk ook al die positieve reacties :D

Op zich denk ik ook dat dat juist zo leuk is aan deze community. Gewoon elkaar helpen zonder er per definitie eraan te verdienen. Wij delen een passie/hobby en wij vinden het leuk om te delen. Ik kan dit alleen maar waarderen en stiekem vind ik het jammer dat wij dit niet vaker doen. Nogmaals dank jullie wel, tof dat jullie op deze manier hebben samengewerkt en dit voor ons mogelijk hebben gemaakt.

Ook bij mij binnen. Thanks mannen!

Hebben we al zicht op de volgende inkoop actie?

:-)

Back