What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Group Buy: Arcade Key Rings - Finished, Great Succes!

Lihinian

Combo Keeper
De betreffende keyrings: http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic.php?f=35&t=33397

Update:
Finished, Great Succes! 8-)

Tot zover:
Lihinian: 6x (sega, astro city, snk, neo geo, capcom, naomi universal cabinet) Betaald
RoOd: 2x (sega, astro city) Betaald
Jazsie: 6x (3x neo geo, 1x taito, 1x naomi round, 1x capcom) Betaald
JeroenvdBerg: 1x (capcom) Betaald
ChapDDR: 2x (capcom, snk) Betaald
DLX: 3x (capcom, taito, sega) Betaald
Da Dude: 1x (taito) + 2x (new net city sticker + naomi emblem sticker) Betaald
Jinxz: 45x (10x taito, 5x astro, 5x sega, 10x capcom, 5x blast city, 5x SNK round, 5x SNK shape) Betaald
P-Nut: 2x (sega, naomi universal cabinet) + 2x (naomi emblem sticker) Betaald
K405: 5x (snk, neo geo, capcom, sega, blast city) Betaald
groo1306: 1x (naomi round) Betaald
Muf: 7x (3x sega, 1x blast city, 1x new net city, 1x taito, 1x naomi round) Betaald
Sp33dFr34k: 4x (2x sega, 2x capcom) Betaald
ruderudie: 2x (neo geo, taito) Betaald
sjorspion: 3x (2x sega, 1x neo geo) Betaald
Sphere: 5x (sega, snk, capcom, blast city, naomi universal cabinet) Betaald
Abc123: 4x (snk, neo geo, sega, capcom) Betaald
Machello: 2x (capcom, taito) Betaald
Messias: 2x (sega, capcom) Betaald
 
heb je al een discount bedongen? hij verstuurd uit België dus de verzendkosten kun je al wat op besparen als je in 1 keer koopt.

Ik wil wel de Sega en een astro city nog hebben.
 
Nice, dan zal dat in ieder geval snel gaan en geen inklaringskosten opleveren. 8)
Ik neem aan dat hij zich gewoon houdt aan de genoemde verzendkosten. Dus als we onder de 20 stuks zitten gaat het maar 9,60 in totaal kosten.
Maargoed, korting vragen kan altijd als we er een hoop afnemen.
 
Count me in!

4,49 p/s.... Moet wat afkunnen als we 20 stuks bestellen...

Voor mij op dit moment: 5 stuks (2x neo geo, 1x taito, 1x naomi, 1x capcom logo)
 
Beste Lihinian,

Voor mij graag;

1x Capcom
1x Taito

Thanks :)
 
korting op 4,49 euro? :D
Lijkt me toch wel 4,49 waard? Ff een big tasty minder bij de mcdonalds ;)

Ik doe ook mee met zo'n 6 stuks, moet nog ff kijken welke designs.
 
Ik vind hem niet HEEL mooi. Maar doe maar een Taito erbij voor mijn sleutels. Beter dan wat er nu aan zit
 
Ik zou graag het volgende willen bestellen.

Keychain sega logo (niet de ronde variant)
Keychain naomi logo (niet de ronde variant)

Naomi emblem 2x


:)
 
Jullie zijn opgenomen in de lijst, top dat er zoveel interesse is :D

De korting is opzich mogelijk.... mits we er 100 afnemen, dus we hebben nog een eind te gaan dan :P
Maar zoals Jinxz al zei, een big tasty meer of minder zijn ze wel waard.
 
Vind ze ook wel cool maar ff voor mijn begrip; hor ga jij ze zelf dan weer richting ons krijgen, zitten daar geen verzendkosten aan vast? Win je er dus iets mee, zo'n groupbuy?
 
ik wil de doorzending ook wel op me nemen aangezien ik dagelijks postzendingen doe. Dan moeten ze uiteindelijk gewoon naar mij en knal ik ze in enveloppen weer door binnen NL.
Als we richting de 100 gaan wil ik eventueel wel het aantal aanvullen om tot 100 te gaan, dan biedt ik de rest wel aan op shadaloo.eu
 
ruderudie":1uepdfcd said:
Vind ze ook wel cool maar ff voor mijn begrip; hor ga jij ze zelf dan weer richting ons krijgen, zitten daar geen verzendkosten aan vast? Win je er dus iets mee, zo'n groupbuy?
Ik zat op deze opmerking te wachten :). De items komen uit Belgie, dus de verzendkosten zijn al niet hoog. Korting op de producten zelf? Ik ben benieuwd :)
 
Back
Top