What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Group Buy: Arcade Key Rings - Finished, Great Succes!

Update:
Het is zover, binnenkort wil ik de order gaan plaatsen.
Op de 1e pagina kun je zien wat je kosten zijn. Betalen kan zowel via IBAN als Paypal. Zie hiervoor de PM die ik je stuur.

p.s. Ik ben met het rekenen voor het gemak uitgegaan van 18gram per sleutelhanger, omdat niet van iedere het gewicht bekend is.

Best nog veel sleutelhangers zijn het geworden (zonder Jinxz zijn bijdrage)

Goed geregeld hoor, ik zie de Pm wel verschijnen.

Mijn order:
10x taito
5x astro
5x sega
10x capcom
5x blast city
5x SNK round
5x SNK shape

totaal 45 stuks

Jawel Luitjes, de order is geplaatst. Hopelijk heeft hij ze allemaal op voorraad 🙏 :dance:

Logo:
Blast City 8
CAPCOM 22
Naomi Universal Cabinet 3
SEGA 20
SNK 10

Round:
Naomi 3
NEO GEO 13
Astro City 7
TAITO 16
NEW NET CITY 1

Sticker:
NEW NET CITY Emblem 1
Naomi Emblem 3

Update:
Order is verwerkt en inmiddels onderweg naar Jinxz, die ze vervolgens door zal sturen naar jullie.

De adres stickers en bubbelenveloppen liggen klaar voor de goodies. Nu alleen nog de goodies binnen krijgen :)

Na een paar dagen met m'n handjes achter de brievenbus te hebben gezeten viel er gisteravond dan eindelijk een pakketje met goodies binnen. Ik heb ze zojuist allemaal ingepakt en voorzien van de adressen en zal ze straks op de post knallen.

Jinxz":2kurjesq said:
Na een paar dagen met m'n handjes achter de brievenbus te hebben gezeten viel er gisteravond dan eindelijk een pakketje met goodies binnen. Ik heb ze zojuist allemaal ingepakt en voorzien van de adressen en zal ze straks op de post knallen.

45439cd6d55d18f83d442376405d61d076fd70bcef2f56b231e8ec853324fdab.jpg

Goeie timing, ben dit weekend weer in NL.

Thanks voor alle moeite mannen, wie stuurt de heren een big tasty? :-)

Back