Jinxz
Pattern Reader
Zo te zien zijn d'r zijn 2 verschillen in de rijstijl van deze lui met ons.
1) Als hij terugschakeld voor een drift dan schakelt hij direct weer terug zonder z'n snelheid teveel terug te laten vallen. Ik laat hem nog teveel terug zakken in snelheid omdat ik gevoelsmatig denk dat dat nodig is.
2) De laatste "dino" bocht nemen ze compleet anders. Ze komen daar bijna op volle snelheid uit waardoor ze t/m de tunnel op volle snelheid doorrijden. Ik zak in die bocht terug naar 265km per uur en moet dus nog 40-50km/u terug klimmen.
1) Als hij terugschakeld voor een drift dan schakelt hij direct weer terug zonder z'n snelheid teveel terug te laten vallen. Ik laat hem nog teveel terug zakken in snelheid omdat ik gevoelsmatig denk dat dat nodig is.
2) De laatste "dino" bocht nemen ze compleet anders. Ze komen daar bijna op volle snelheid uit waardoor ze t/m de tunnel op volle snelheid doorrijden. Ik zak in die bocht terug naar 265km per uur en moet dus nog 40-50km/u terug klimmen.