Klinkt logisch inderdaad maar ik kan het bericht ook andersom lezenDa Dude":vlql8qav said:Hij wil nog een astro 2 volgens mij
cthulhu":2n9veqk5 said:Ik zou heel graag een Astro 2 willen hebben...heb nu twee New Astro City cabs.
Het enige probleem is dat ik geen ruimte heb voor nog een cab, dus zou ik de New Astro van zolder weg moeten doen (is een "arcade edition" oftewel een opknappertje).