What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

grail cabs

cthulhu":3hub9vqp said:
Onlangs werd ik eraan herinnerd dat ik nog een grail cab heb. De Sega Astro City 2:

astro2a.jpg

Voor mij persoonlijk de allermooiste candy cab ooit gebouwd, zelfs nog mooier dan de originele Astro City en de New Astro City.

Heb je een Astro 2 staan of zoek je een Astro 2?

Da Dude":vlql8qav said:
Hij wil nog een astro 2 volgens mij
Klinkt logisch inderdaad maar ik kan het bericht ook andersom lezen ;)
Ik vind Astro 2's ook wel mooie cabs. De speakers die zo uitsteken zijn best wel bad ass.

Een tijdje terug heb ik nml. een klein aantal Astro 2 cabs gevonden en ondertussen compleet refurbished ;)

Ik zou heel graag een Astro 2 willen hebben...heb nu twee New Astro City cabs.
Het enige probleem is dat ik geen ruimte heb voor nog een cab, dus zou ik de New Astro van zolder weg moeten doen (is een "arcade edition" oftewel een opknappertje).

cthulhu":2n9veqk5 said:
Ik zou heel graag een Astro 2 willen hebben...heb nu twee New Astro City cabs.
Het enige probleem is dat ik geen ruimte heb voor nog een cab, dus zou ik de New Astro van zolder weg moeten doen (is een "arcade edition" oftewel een opknappertje).

De doodsteek van onze hobby ... ruimte ;)
Ik zal proberen voor een volgende meeting de Astro 2's een plek te geven in de lineup.

Ik heb nog wel wat opgekopte woede. Kan ik een keer op therapeutische basis los gaan op die kast hahahahaha

tumblr_m527e2p3hM1rxyg89o1_400.gif

Nice gifje! Het schijnt dat die pads een hoop kunnen hebben. Had zelfs begrepen dat men eerder ze hand/polls breekt als de pads zelf ghaha.

bpZpdWTYpbiFWZaUSPTbzc2R0O9ukoDRMKw5WDOXHb0=w1024-h768-no

Taito Concept E , Vewlix Prototype

Back