What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Gezocht] oude pc meuk

PascalP

Shmup Veteran
Vroeger met bakken de deur uit gedaan, nu weer op zoek voor een retro hobby projectje om wat oudere games te spelen...

Iemand nog toevallig een oude pc of losse onderdelen op zolder staan die voor een klein prijsje weg mogen?

Zoek iets uit generatie Windows 98 / 3DFX Voodoo 2 tijdperk :)
 
Dat heb ik ook niet meer. Pentium 1 en 2's enzo?
Ik zal mijn ogen open houden. Als ik wat tegenkom geef ik wel een gil.

Ik heb zelf een oude laptop. Een compaq armada voor oude games :-)

Pentium 4's kom ik nog weleens tegen.
 
Ik heb nog thin clients liggen met Win98 erop. Incl scherm, AMD Geode (Athlon) 1Ghz, onboard VIA onboard 3D accelerator en onboard sound. Draait meeste games uit de jaren 90, heb wel een speciale Sound Blaster emulator moeten installeren om DOS sound aan de gang te krijgen in de Win98 DOS prompt.

Leuke is dat het helemaal self contained en passief gekoeld is. Maar misschien niet retro genoeg voor je smaak. ;)
 
Muf said:
Ik heb nog thin clients liggen met Win98 erop. Incl scherm, AMD Geode (Athlon) 1Ghz, onboard VIA onboard 3D accelerator en onboard sound. Draait meeste games uit de jaren 90, heb wel een speciale Sound Blaster emulator moeten installeren om DOS sound aan de gang te krijgen in de Win98 DOS prompt.

Leuke is dat het helemaal self contained en passief gekoeld is. Maar misschien niet retro genoeg voor je smaak. ;)

Lache. Heb je een foto. Lekker klein ook lijkt mij.
 
@Ratson, P4 is redelijk modern, denk zo'n beetje eind Win98 tijdperk? Heeft deze wel nog een AGP slot of al PCIE?

@Muf, niet echt retro maar wellicht wel interessant ;)
Zijn dit losse clients of 1 met scherm? Heb namelijk al een high-end CRT scherm staan voor dit project.
Foto's zijn altijd welkom!
 
Da Dude said:
Lache. Heb je een foto. Lekker klein ook lijkt mij.

KwOBn1i.jpg


sotEzv5.jpg


5eMccKY.jpg


XYIBNOE.jpg


sJGBOIr.jpg
 
Gratis ophalen als je ff blijft plakken voor een bak koffie of fris? Venray is niet zo ver van Eindhoven :D
 
Ik ben ook wel geintresseerd.

Alleen Venray is ver weg van Arnhem atm. Maar kom er graag een keer 1 ophalen.
Zoek je zelf iets? Misschien heb ik wat voor je

Wel gaaf zo met al die schermen. Ik heb nog een 4:3 scherm waar die op kan, of mijn crt.
 
Ik heb er maar 2 te vergeven (ik wil er zelf nog 1 houden) dus Sp33dFr34k en Da Dude mogen onderling uitvechten wie er een krijgt. :lol:
 
Dan mag hij hem, Ik moet 170 km ervoor rijden. En die tijd heb ik op het moment niet helaas.
Maar mochten beide heren uitgespeeld zijn, dan hou mij even in het achterhoofd.
 
Heb je voor mij een typenummer oid. Kan ik ff rondneuzen.
Wil wel weer wat oude games doen. Heb oude pc games zat.
 
Da Dude said:
Ik heb er 1 gekregen met Windows 7 embedded, en die is te nieuw :shock: :shock: :shock:

Misschien kan je er PCem op draaien? Wel beetje heiligschennis om emulatoren te gebruiken natuurlijk...
 
Back
Top