What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Da Dude said:
400,- voor een nac, nep of niet. is best redelijk, of ben ik nu gek?

Voor een NAC zeer goed, voor een neppert niet zo goed...
Neppert zal ook geen Nanao MS9 hebben lijkt me :(

Volgens dit artikel (thanks Asure!) is het een 25” tri sync?
 
Chinees ding dus kan ook gewoon een kleine tv in zitten met rgb scart hotwired..
Ook de tekst '21-25 " ' op de bezel is wat verdacht en de cab lijkt wat smaller dan een average Astro met zijn 28" :)
 
Een kleine collectie arcade kasten en flipperkasten. Staat ook een F355 3 monitor setup.


Verder niet extreem unieke of mooie items, maar wie weet was iemand naar iets op zoek.

Check ook ons Discord kanaal:
 
Ik ga mijn Vewlix erop zetten voor 5000. Kijken of er een gek is.
Koop ik een daimond terug hahahahahahahahaha
 
Back
Top