What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Da Dude said:
Ik ga mijn Vewlix erop zetten voor 5000. Kijken of er een gek is.
Koop ik een daimond terug hahahahahahahahaha

Ik zou €5999, klinkt als een ‘mooier’ bedrag, maar dan moet er wel minimaal een Pandoras Box in zitten :P
 
Yo,

Niet echt een 'gespot', maar wat is tegenwoordig een gangbare prijs voor een Astro City? Ik zie op AO dat ze nu voor 1750+ gaan?!
 
Laatste paar die ik bij Ronnie zag op FB waren €1200 ofzo?
€1750+ is gewoon gestoord en die gasten hebben iets verkeerds gerookt ofzo :P
Net als een Egret 2 die voor $6500 te koop staat op Arcade-Projects momenteel…
 
Als je nu cabs uit Japan moet halen met de huidige container prijzen dan kan ik begrijpen dat er 100 tot 200 euro op moet.
Maar dat is het het dan wel, niet dat ik dat zou betalen ;)
 
Back
Top