What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Kom op, Of het is iemand met een rugzakje (of weekend Tas), of gewoon een hele brutale handelaar.
Of zou het iemand zijn die op die manier gewoon het probeerd?
Ik vind het vreemd iig.

Wel stoer dat ie het gewoon doet. Geen schaamte ervoor, klasse. Als zuinige Hollander kan ik het waarderen.

Ik zie dit soort aasgieren met regelmaat op mp. Als 'verzamelaar' heb je niet zoveel dezelfde consoles nodig. Vraag dan of iemand een console voor je heeft of diverse maar niet alles wat je kan krijgen.

Eens met Ratson. Niks in het leven is gratis. Prima dat je zoiets probeert, maar dat is wel iets anders dan dit graaigedrag. Kan best zijn dat het iemand met een rugzakje is. In dat geval neem ik mijn woorden terug.

Alsof er mensen met games shizzle op Marktplaats gaan struinen op zoek naar iemand die op zoek is naar hun meuk voor niets.
Ik denk dat hij weinig reacties krijgt. Denk dat veel mensen die oude plastic zooi gewoon (nog liever) weggooit.
Maar ik ben toch ook wel razend benieuwd of hij uberhaupt reacties krijgt.

Ik heb het gehad met allemaal van die AH verzamel poppetjes en meer van die Mac Donalds prut die mijn kids gespaard hadden.
En ze niet meer wilde hebben.
Was een knakker op MP die ze zocht (gratis). Ik heb hem gemailt dat ik een doos vol had voor hem.
Ik wilde alleen de verzending terug. Toen 5,50 nog oid.

Of ik die ook niet even wilde doneren (want het was voor een goed doel). Ik heb terug gemailt dat hij ze gratis kon komen halen, maar dat ik niet zomaar verzendkosten ga zitten doneren.
Niks meer gehoord, en uiteindelijk hebben mijn kids ze uitgedeeld in de buurt en op school.

Of het echt voor een goed doel is of niet (ik had het idee van niet).

PascalP":1nyddqms said:
Soms echt dieptriest op Marktplaats...
Mooi voorbeeld van het doorsnee conversatie niveau ;)
(Niet van mij zelf btw)

22CEB06E-6478-4D9A-A774-C4BC711444BE_zpszzdcogdj.jpg

Holy shit, ik lees 'm nu pas...
Het mooiste zou dan zijn om 'm daarna toch aan te bieden en dan oneindig aan het lijntje te houden... wat een pauper...

Ja, heb ik ook gezien... gaaf!

Is wel een groot cabinet volgens mij, en gaat denk ik niet weg voor een appel en een ei.
Ik weet ook niet of ik voor thuis voor een 3 player shooter zou gaan, ipv 2.

Wow, wist niet dat ze die ook in NL hadden. Grail. RGB en/of hdmi modden en everdrive en een paar andere games met speciale chips zoals Catlevania III erin stoppen. Sick. Goede investering, die gaat heel veel meer opbrengen ooit.

Ik zou zo'n M82 nooit modden persoonlijk. Ook heeft de Famicom versie alleen een speciale chip van Castlevania 3. Wel leuk ding voor de rest :)

Dan zou je er dus ook niet op spelen, maar ja begrijpelijk voor zo'n bedrag. Dat alleen de Japanse versie deze chip heeft is algemeen bekend. Voor de duidelijkheid, ik zou hem met een converter hierin steken. (als dat past, volgens mij wel) desnoods de guts + converter in een PAL behuizing erin doen dan. Wel vet een everdrive en dan nog genoeg slots overhouden voor de paar games die niet werken met de everdrive voor een ultieme NES. Hoeveel is zo'n kreng nou waard, voor hoeveel wordt dit exemplaar verkocht? Ik gok op EUR 1850.

Castlevania 3 draait niet 1-2-3 met de extra audio kanalen op een "normale" NES.

En waarom zou ik er niet op spelen als ik zeg dat ik hem niet zou modden? Man.... als ik zo'n ding had dan kwam die prominent in de woonkamer te staan met een dikke CRT :)

ok, dacht dat die gewoon met een converter te draaien was. Goed dat ik dat weet, thx. Ok, bod staat nog steeds op slechts 1450. Spannend.

Back