What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
haha thanks @waiwai! Ik heb deze auction aan mij voorbij laten gaan, te duur voor wat prularia met het almighty Dreamcast logo erop.

Cageman":p7hmv6ku said:

Zo'n hekel aan dit soort ads. Biedingen slaan nergens op, waarschijnlijk gedaan door hemzelf of vrienden. Berichtjes over wat er nu feitelijk in deze verzameling zit worden niet beantwoord. Foto's vaag en slecht genomen.

Rot toch op vent. Ga op een rommelmarkt staan ofzo.

Hij stuurt dezelfde wankerfoto's als je hem om een lijst vraagt, dus dat schiet niet op zo.
En natuurlijk, "één is inmiddels verkocht." (WELKE DAN GVD..)

Asure":1s1hum15 said:
Cageman":1s1hum15 said:

Zo'n hekel aan dit soort ads. Biedingen slaan nergens op, waarschijnlijk gedaan door hemzelf of vrienden. Berichtjes over wat er nu feitelijk in deze verzameling zit worden niet beantwoord. Foto's vaag en slecht genomen.

Rot toch op vent. Ga op een rommelmarkt staan ofzo.

Hij stuurt dezelfde wankerfoto's als je hem om een lijst vraagt, dus dat schiet niet op zo.
En natuurlijk, "één is inmiddels verkocht." (WELKE DAN GVD..)

Ik denk dat hij dezelfde camera gebruikt, die mensen ook altijd gebruiken bij UFO waarnemingen.

Haha! Het is echt hopeloos. Ik krijg nu alleen nog maar 'ok' als antwoord als ik hem een vraag stel. Maakt niet uit welke vraag. Wat een gompie.

Sowieso is marktplaats een plek waar hele mooie mensen wonen :-) net m'n halve huisraad verkocht en wat voor figuren je aan de deur of telefoon krijgt is geweldig.

Mooiste voorbeeld was een mevrouw doe mijn hoekkast wel wilde kopen voor haar moeder met alzheimer maar €25 was wel een hoop geld en ze had geen auto. Of ze dan over 3 weken kon komen. Dus ik zeg: nee hij moet echt wel binnen een week weg: nou dat kon ook wel en ze gaat me zaterdag nog bellen....
Ben benieuwd :-)

Soms echt dieptriest op Marktplaats...
Mooi voorbeeld van het doorsnee conversatie niveau ;)
(Niet van mij zelf btw)

22CEB06E-6478-4D9A-A774-C4BC711444BE_zpszzdcogdj.jpg

Er zitten behoorlijk wat kleurrijke figuren rond op marktplaats maar laat ik dan de mensheid goede hoop geven door te zeggen dat ik vaker positief verrast bent dan negatief op het moment dat een deal rond was. Maar de negatieve voorbeelden zijn helaas schrikbarend haha.

Die smoes van ik heb het niet zo breed hoor ik continu.

Ik reageer dan met: Ik ook niet, anders deed ik het niet weg :mrgreen: :P :mrgreen:

Gewoon een klote smoes.

Hahahahahaha!!! Maar verder kan iedereen de kanker krijgen. Want hij heeft het zooo moeilijk. En zijn zoon is jarig. Ik zet een kratje bier in op de theorie dat hij helemaal geen zoon heeft :mrgreen:

Zijn 'kindje' zal wel zijn PS4 Pro op zijn dikke 65" OLED zijn :P

Maar is soms echt triest wat je voor verhalen op MP te horen krijgt, niet zo moeilijk doen, wil je kopen? Ja of nee ;)

Ik had gezegd: voor je zoontje? Nou mail je adres maar dan stuur ik m op.
(neemt doos mee naar het toilet, nummer twee erin en opsturen)

Cageman":2cs67sfq said:

'de liefde die ze verdienen'

Ik heb denk ik nog wel ergens een comandore of een videocompac liggen.

Ik heb ook wel interesse in de Fielips videocompac. Wel graats natuurlijk!

De dagen van goeie marktplaats computer deals zijn steeds schaarser.

Back