What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
misschien voor de liefhebber :
https://link.marktplaats.nl/m1151455556

Beschrijving
Te koop een originele Mortal Kombat 4 Arcade jamma board met revision 3
Board werkt in goede staat en spel werkt perfect.
Liefst ophalen maar, maar verzenden is ook een optie.
Geen onzin biedingen aub, spel is zeer zeldzaam geworden, en nog steeds niet volledig geemuleerd.
 
Ziet er een beetje verdacht uit die EPROMs...
Kijk ook een bij zijn andere advertenties die SF2CE, verkeerd type A board (10mhz) en behoorlijk afgeleefd :(
 
https://www.marktplaats.nl/a/spelcomput ... e=lr&pos=1

Lekker wazig verhaal 8)

Reden verkoop:
Zoals op andere advertenties van mij in deze categorie, dit is van een vriend van mij. Een vriend van hem heeft het achter gelaten en hij wilde zijn schuur opruimen. Dus vandaar dat wij dit op marktplaats zetten. Het geld gaat overigens naar goede doel. Het is niet als of wij miljionair kunnen worden met die paar 100 euro's.

Ik kan het opsturen, maar liefste wil ik dat je het komt ophalen. Heb bij de post gewerkt en ben niet echt over te spreken. Zou het ook zonde vinden dat mensen die graag zulke dingen willen dat nostalgie opwekt, uiteindelijk verloren gaat omdat er mensen bij de post het behandelen alsof het een tennisbal is.

Moet je met al die informatie? :doh:
 
Ik zag het ook voorbij komen. Mooie prijzen ook, alle MVS games zijn 100 euro per stuk en soul calibur en tekken tag zijn beide 300 euro per stuk.
 
Hij is IT specialist heh en weet er meer van van die adapters en kabeltjes die waarschijnlijk doorgesneden zijn dan dat zijn vriend weet.

Dus dat.
 
Net eens een berichtje gestuurd dat ik wel interesse had in TTT (voornamelijk voor het artwork), maar dat de prijzen een 'beetje' afweken van de realiteit.
Uiteindelijk TTT gekocht voor een nette prijs en ik zie dat hij de rest van de prijzen ook heeft aangepast :D

Binnen een half uur na de betaling ook al mijn T&T code gekregen, dus zover helemaal top :mrgreen:
 
Ik had hem vanochtend gemaild dat zijn prijzen te hoog waren, met advies wat passende prijzen waren. Hij is overal iets hoger gaan zitten dan wat ik hem geadviseerd had ;) TTT is mooie game, congrats
 
http://link.marktplaats.nl/m1158552800

Zo'n hekel aan dit soort ads. Biedingen slaan nergens op, waarschijnlijk gedaan door hemzelf of vrienden. Berichtjes over wat er nu feitelijk in deze verzameling zit worden niet beantwoord. Foto's vaag en slecht genomen.

Rot toch op vent. Ga op een rommelmarkt staan ofzo.
 
Die biedingen zijn meesterlijk ja, de foto's echt slecht.
Welcome aboard the hypetrain, en maar hopen dat er iemand intrapt hahaha
 
Ik snap niet dat je anno 2017 zulke baggerfoto's kan maken. Echt niet. elke telefoon maakt foto's goed genoeg voor MP of Ebay.
Maar dan die 3e????? Sorry hoor maar dat slaat echt nergens op.
 
Back
Top