Reden verkoop:
Zoals op andere advertenties van mij in deze categorie, dit is van een vriend van mij. Een vriend van hem heeft het achter gelaten en hij wilde zijn schuur opruimen. Dus vandaar dat wij dit op marktplaats zetten. Het geld gaat overigens naar goede doel. Het is niet als of wij miljionair kunnen worden met die paar 100 euro's.
Ik kan het opsturen, maar liefste wil ik dat je het komt ophalen. Heb bij de post gewerkt en ben niet echt over te spreken. Zou het ook zonde vinden dat mensen die graag zulke dingen willen dat nostalgie opwekt, uiteindelijk verloren gaat omdat er mensen bij de post het behandelen alsof het een tennisbal is.