What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ik woon vlakbij Arnhem, en ik ken dit helemaal niet?
Weet iemand wat het is? Ik zie pooltafels. Toch is uitzoeken.
Kan ik na 2 jaar weer TankTank Twin spelen.
Of het zijn internet pics, en is het een groothandel.
 
Ik woon ook in de buurt van Arnhem en ken het ook niet. Veel is volgens de advertenties nog zo goed als nieuw of in nieuwstaat gefixt. Lijkt zo snel wel op groothandel inderdaad. Anders vind ik het wel opmerkelijk . Ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben :-)
 
K405":5ira3lbr said:
Ik vertrouw het voor geen meter.. :!:
Ik heb Lars Wisman ff gegoogeld :mrgreen:

Ik ook, vrij jonge kerel volgens mij. Maar zegt natuurlijk niet alles. Via facebook kom ik uit bij een pandjeshuis in Arnhem :).
 
Lars neemt zaken waar voor zijn baas, maar kan je vertellen dat het wel degelijk zuivere koffie is. Lijkt allemaal mss raar, maar het klopt wel. Flinke bedragen iig :mrgreen:
 
Hij wil bijna 200.000 euro voor die kasten. Ik kan je een ding vertellen. . Hij gaat er minstens drie jaar over doen om de helft van die kasten los te verkopen of hij verkoopt alles in 1 keer voor 60/70K aan een handelaar.
 
Back
Top