Mart":1ldrl71b said:Da Dude":1ldrl71b said:Ik blijf dat echt lelijke cabs vinden. zo mogen ze gratis brengen en dan ben ik er blij mee. maar ik zou die nooit kopen (of voor een 10tje voor op mijn werk).
Anders koop je voor slechts 500 Euro toch gewoon deze prachtige cab !? :mrgreen:
http://www.marktplaats.nl/a/verzame...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
rklok":bsd2ykus said:Gespot!
Mooi spul voor weinig
http://stores.ebay.com/Japanese-Ret...265764119&_sid=12884359&_trksid=p4634.c0.m322
K405":i8ygjf2j said:
sombetzki":26fya7xh said:K405":26fya7xh said:
Fak, die is netjes man! Zo mint heb ik ze lang niet gezien. Hele mooie set
Machello":2zdmc07i said:Iemand die stopt met zijn zaak. Wat voor zaak, I don't know... In ieder geval een hoop grote arcade cabs, wel behoorlijk aan de prijs... http://www.marktplaats.nl/verkopers/21647421.html
K405":5ira3lbr said:Ik vertrouw het voor geen meter.. :!:
Ik heb Lars Wisman ff gegoogeld :mrgreen: