retrocab":34rrm007 said:ja dat vraag ik me ook wel eens af
vaak is het dan nog niet eens hyperspin

rklok":p2n8igwj said:Zojuist een paar PCB's en andere arcadedingen op ebay geknald vanaf 0,99
http://stores.ebay.com/Japanese-Retro-games-and-consoles/ARCADE-PCB-/
Mart":3ki3wk9b said:Ik geloof dat we hier wel weer een absolute topper te pakken hebben !
http://link.marktplaats.nl/m920517496
Jinxz":2yup3ggv said:Mart":2yup3ggv said:Ik geloof dat we hier wel weer een absolute topper te pakken hebben !
http://link.marktplaats.nl/m920517496
Ik schrok er letterlijk even van... what the fock is dat? Een soort snelheidsdrempel met een stick en knoppen...