What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ik kan hem nergens kwijt. dat is het probleem. maar dit is mijn parel van de arcadecabs. Dus dat kan ik niet laten om te reageren. Misschien dat ik hem ergens kan stallen.
 
Ik heb 'm gisteren een bericht gestuurd. De cab zou dan volledig gerestaureerd worden (poedercoaten, stickers etc.) en hopelijk een plekje kunnen verdienen in het NGC.
Mits natuurlijk die verdraaide plastic fans eens hout leren waarderen ;)

M'n APB werd al eens "all parts burning" genoemd :( :mrgreen: :mrgreen:
 
Dat is denk ik 1 van de eerste arcadekast die ik gespeeld heb. op een krukje stond ik anders zag ik niks. Wat een vette game. en die uzi :-)
 
Anunaki":31stkpwz said:
Zo duur zijn ze meestal niet.

Klopt maar als je in 1 dag 15 emails krijgt moet ie zich wel hebben beseft dat het wellicht iets meer waard is dan 0.
Ik ben erg benieuwd wie 'm mag ophalen.
 
Hey, microsofty. OP. Wolf is echt een vette game. Wat heb jij toch tegen die mooie klassiekers :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Back
Top