What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
LOOOOL!!!!
Lijkt erop dat de cab dus is gegaan naar iemand die enkel voor de term "gratis" is gegaan.... Ik kots hiervan. De cab had naar het NGC kunnen gaan waar we met liefde de cab weer aan de praat hadden kunnen krijgen en 'm hadden kunnen delen met iedereen maar in plaats daarvan naar een gratis-jager die nu z'n onderdelen moet zoeken op marktplaats.
:vomit: :vomit:

Als de pcb kapot is zal je m moeten vervangen. Dat geldt voor iedereen. Ik had m ook graag gehad maar als iemand anders m opknapt prima toch. Ik vind t feit dat hij onderdelen zoekt juist positief. Niet iedereen heeft adresjes voor reparaties of een loods vol arcade spullen

Anunaki":2ui1x9as said:
Als de pcb kapot is zal je m moeten vervangen. Dat geldt voor iedereen. Ik had m ook graag gehad maar als iemand anders m opknapt prima toch. Ik vind t feit dat hij onderdelen zoekt juist positief. Niet iedereen heeft adresjes voor reparaties of een loods vol arcade spullen

Ik proef iets heel anders. Een cab gratis oppikken en dan op marktplaats een verzoekje plaatsen voor onderdelen voor een operation wolf? 't zal me niets verbazen dat hij/zij er over een maand achter komt dat er niets voort komt uit de zoekopdracht op marktplaats en de cab voor 100 euro weer aanbiedt.
"gratis-jager" 1e klas in mijn optiek.

shootem":35vk2xp2 said:
Ha ha ha slechte verliezer zo en beetje ver gezocht voor oordeel gun iemand anders ook een plezier

Ik gun 'm alles. Maar ik verloor 'm niet hoor, ik had alleen gehoopt dat ie naar iemand in de community ging. De cab is de verliezer.
Geef me maar gelijk als ie straks weer op MP staat in dezelfde staat 😉

yup idd ,maar jammer als die klassieker geslacht word

werkende pcb zal moeilijk worden,wat ik erover gelezen heb is deze nog erger als daytona

Bij die getrashde arcadeopslag in DE laatst lag ook een in elkaar verbrijzelde Operation Wolf cabinet. Misschien is de pcb daarvan nog bruikbaar.

d":2widkpnz said:
Bij die getrashde arcadeopslag in DE laatst lag ook een in elkaar verbrijzelde Operation Wolf cabinet. Misschien is de pcb daarvan nog bruikbaar.
klopt ja. D'r stond ook een op-de-kop Wec Le Mans waar ik de PCB wel van kon gebruiken. Ik heb wel ergens vernomen dat alle PCB's uit de machines waren geript.

Die Blazing Star was inderdaad belachelijk goedkoop.
Het is dat ik hem al heb, anders had ik hem sowieso gekocht.

Metal Slug 2... meeh

Waar dient zo'n seasonpass voor eigenlijk? Ga me niet vertellen dat voor Titanfall een lidmaatschap nodig is :)

Nee, dat is voor de DLC's

tegenwoordig koop je een game, en betaal je voor elke DLC die ze uitgeven. Maar met een Seasonpass, krijg je alle DLC's als ze uitkomen (of zoals bij BF4 2 weken eerder dan de rest)

Maar omdat de Deluxe versie nu nog maar 20 euro kost, hebben ze voor de mensen die de basis set kochten (zoals ik) tegemoet te komen door deze gratis te geven. Wel aardig.

Maar vroegah, kreeg je die shit gewoon altijd gratis, kijk naar alle updates van Unreal Tournament 3.
Nooit ene cent voor moeten betalen, en kreeg een shitload aan nieuwe content.

Back